Audun0505 Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Skal ha nytt headset etter at mitt billige Ace SX500 har mista lyden på høyre øre etter et lite besøk med gulvet. Siden jeg både har trådløs mus og trådløst tastatur tenkte jeg at det hadde vært befriende med trådløst headsett i tillegg, og valget står nå mellom Logitech G930 og Corsair Vengeance 2000. De ser begge ut til å være gode headset, og jeg klarer ikke velge Er det noen som har erfaring med noen av de? Lydkvalitet, komfort, utseende, kvalitet, ekstra features? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Jeg er iallefall veldig fornøyd med mitt Corsair Vengeance 1500, kvalitet og god lyd til prisen jeg betalte for det. Bror min derimot, han har G930, og det har ikke vært særlig bra (han må tape det for at det skal henge på hodet osv). Byggemateriale på de 2 headsetene syns iallefall jeg er av en helt annen verden. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 (endret) https://www.youtube.com/watch?v=nBwaf9gXlG4 Corsair Vengeance har ikke noen særlig ekstra funksjoner, mens Logitech G930 har 3 G-knapper som du kan gjøre hva du vil på. + Mic Mute på øretelefonene. Ladestasjonen på Logitech G930 er også utrolig mye bedre enn det som er på Corsair Vengeance (som du ser i filmklippet over). Som han nevner i filmklippet, så føles Logitech G930 mer solid enn Corsair Vengeance, + man får bedre støy kansellering med G930. Begge headsettene er gode til sitt bruk, så du kan egentlig ikke velge noe "feil", men personlig ville jeg ha valgt G930. Endret 27. desember 2012 av Merko. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 31. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) Takk for svar Tror jeg går for Corsair siden jeg får det for 350 kr billigere. Vil helst høre omgivelsene rundt meg siden jeg ofte spiller med venner i samme rom og derfor virket corsairs bedre. I tillegg sier de fleste at det er mye behageligere å ha på seg. Eneste turnoff er ladestasjonen, men kan vel komme opp med en fiks løsning Endret 31. desember 2012 av Audun0505 Lenke til kommentar
cannibalguppy Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 (endret) har begge og 930 settet døde etter 2 måneder. hadde nok uflaks men jeg liker ikke logitech sin software. i tilegg er ørekoppen på vengeance 2000 så utrolig vanvittig mye bedre er også muteknapp på Vengeance headsettene. bare å sette mikken opp Endret 31. desember 2012 av cannibalguppy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå