henrik_f Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Hei, jeg har en ASUS G55VW 15.6" Full HD Matt http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=744850#extra Den hakker/lagger når jeg spiller, men bruker ikke noe ytelse? bruker ca, 6-15% av cpu og 3 gb ram når jeg spiller eksempel, diablo3 eller most wanted. maskina står på høy ytelse. blir heller ikke noe varm. tips? mvh Henrik Lenke til kommentar
phlake Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Har du oppdatert Nvidiadriveren? Lenke til kommentar
henrik_f Skrevet 27. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2012 ja, har nyeste driverne Lenke til kommentar
dopus Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 hva med gpu da. Går den for fullt, eller blir for svak for din oppløsning. Eller kanskje du har for høye settings i spillet...for mye eyecandy??? Lenke til kommentar
Pydien Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Det kan vel ikke være at du bruker cpu gpuen? Jeg har på min multicom en knapp for å skifte mellom integrert og dedikert gpu. Lenke til kommentar
henrik_f Skrevet 27. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2012 hvor står d hva pcen bruker av gpu? Lenke til kommentar
henrik_f Skrevet 27. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2012 har nå testet litt å dere har rett, pcen bruker 99% av gpu, er det noe jeg kan gjør med dette eller er det bare for dårlig skjermkort? Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Kan jo være GPU'en, prøv å høyreklikk på spillet, og "Run with nVidia GPU". Eller så kan det være at GPU'ren er for svak for din oppløsning. Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 har nå testet litt å dere har rett, pcen bruker 99% av gpu, er det noe jeg kan gjør med dette eller er det bare for dårlig skjermkort? Eneste du kan gjøre er å overclocke GPU´n, men det vil jeg fra råde deg da din maskin ikke har kjøling til dette. Konklusjonen blir rett å slett at du har for dårlig skjermkort. Du kan kjør spillet i lavere grafikk, det vil hjelpe! - Play hard! Lenke til kommentar
henrik_f Skrevet 27. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2012 synst det er rart dei lager en "kraftig" pc med evt. et så dårlig skjermkort? Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Her kan du se ca hvordan kortet yter i forskjellige spill. Ser ut som at det sliter litt med Most Wanted, men skal klare D3 med alt på ultra med 45+ fps. Jeg hadde sett nærmere på om det er riktig GPU som brukes. Det kan av og til være kronglete å få den til å bruke riktig. Lenke til kommentar
Akrapovic Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 synst det er rart dei lager en "kraftig" pc med evt. et så dårlig skjermkort? GTX660 er jo et ganske sterkt skjermkort (Til å være inni en laptop..) Lenke til kommentar
henrik_f Skrevet 30. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2012 Her kan du se ca hvordan kortet yter i forskjellige spill. Ser ut som at det sliter litt med Most Wanted, men skal klare D3 med alt på ultra med 45+ fps. Jeg hadde sett nærmere på om det er riktig GPU som brukes. Det kan av og til være kronglete å få den til å bruke riktig. hvordan finner jeg ut hvilken gpu den bruker? og hvordan justerer jeg evt. dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå