SUSE and Pepsi Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Hei. Jeg hadde tenkt til å kjøpe meg en ny PC, og jeg vurderer en Dell Vostro 260 da denne er på tilbud hos Dell.no. Den leveres bare med 2GB RAM, men jeg tenkte på å oppgradere til 4 GB. Det jeg skal bruke PC-en til; er: Vanlig web-surfing osv.. Spille Minecraft Kanskje lage noen screenrecording-videoer Tja, ikke noe særlig mer enn det. Jeg trenger ikke noen superpc akkurat, men jeg bare lurer på om denne er tilstrekkelig. Annonsen er her. Jeg ser at denne integrerte grafikkbrikken er en GMA X2000. Funker denne greit for Minecraft? Prosessoren er en Intel Pentium G630 @ 2700MHz. Ut ifra testen på hardware.no antar jeg at denne er tilstrekkelig for mitt bruk og Minecraft. Er denne PC-en tilstrekkelig? Lenke til kommentar
StianGamer889 Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Vil funke til Web-surfing, kanskje litt screenrecording vis du endrer til 4GB ja, men er skeptisk på om den kan kjøre Minecraft, du burde ta en annen CPU kanskje.. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 29. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2012 Vil funke til Web-surfing, kanskje litt screenrecording vis du endrer til 4GB ja, men er skeptisk på om den kan kjøre Minecraft, du burde ta en annen CPU kanskje.. Planen er å endre til 4 GB. Jeg antar at Minecraft vil fungere supert siden spillet fungerer fint på min gamle stasjonære med 1 GB RAM og en AMD Athlon XP2400+ @ 2GHz. Jeg ser at denne er på "Dell for bedrift", dette har vel ikke noe å si? Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 29. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2012 Vil funke til Web-surfing, kanskje litt screenrecording vis du endrer til 4GB ja, men er skeptisk på om den kan kjøre Minecraft, du burde ta en annen CPU kanskje.. Minecraft er jo ikke et veldig krevende spill da Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 29. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 29. desember 2012 Vil funke til Web-surfing, kanskje litt screenrecording vis du endrer til 4GB ja, men er skeptisk på om den kan kjøre Minecraft, du burde ta en annen CPU kanskje.. Jeg tror heller jeg burde ta en annen GPU. Jeg burde kanskje kjøpe et annet skjermkort, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå