Morriin Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Hei godtfolk! Fikk da en R.A.T 7 til jul, men når jeg plugger den i PC'n (Win 7) fungerer ikke musa, det kommer opp at en driver har blitt installert, men hvis jeg rører på musa skjer det ingen ting. Det er ingen lys som lyser heller! Jeg har prøvd å laste ned driver og programvare fra både hjemmesiden til saitek og madcatz, men jeg får kun opp en beskjed om at jeg må koble til ønsket enhet, og hvis jeg plugger inn musa, eller den har stått i under instalasjonen så får jeg opp samme melding (plugg inn enheten og start programmet på nytt) Lenke til kommentar
Kow Lee Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Prøv og å plugg den i annen USB-port. Hadde det samme problemet med min Razer Naga, men da jeg byttet port så funket det. Lenke til kommentar
Morriin Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2012 Funka ikke :/ Har prøvd alle 10, men nå ble det ikke engang registrert at den ble plugget inn... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Det jeg må gjøre på Roccat Kone musa er; Last ned og installer driveren (mens musa er plugget i). Reboot, så koble fra musa, så koble den til igjen, så fungerer den. Lenke til kommentar
Heika98 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Fulgete det med en cd med driver. Hvis den ikke funker må du levere den tilbake til butikken og be om å få en ny. Du kan jo prøve den på en annen pc, hvis den ikke virker da er det noe galt med musa, og når du fikk den i julegave er sikker verken returrett eller garantien gått ut. Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Først må driveren på plass, så softwaren..Følger du ikke dette.. funker musen ikke!. Husk å velg riktig OS 32/64BIT og mus. http://www.cyborggaming.com/download.htm Lenke til kommentar
Morriin Skrevet 28. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) Det er denne feilmeldingen jeg får, selv om musa er koblet til... ( ) Endret 28. desember 2012 av Morriin Lenke til kommentar
jahnkare Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 (endret) Du har husket å fjerne klistremerket som beskytter laseren? (Vet det er et idiotisk forslag, men det hender folk ikke tenker på slikt) Edit: Ignore... Ser jo nå at du skriver lysene er døde også... Endret 28. desember 2012 av jahnkare Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 28. desember 2012 Del Skrevet 28. desember 2012 Prøv ut rotta på en annen pc. Funker den ikke da.. så er den nok defekt!. Lenke til kommentar
Morriin Skrevet 28. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2012 Har nå prøvd den på to PC'r og en Mac(og ja, jeg har tatt av klistrelappen ) og har ikke fått den til å funke! Huff, får sende den inn da :/ Lenke til kommentar
JetzBullet Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Er det 5600 DPI utgaven du har? Hvis så.. forlang 6400 DPI utgaven i retur. 6400 DPI utgaven er en ny forbedret revisjon. Hadde selv R.A.T 9 5600 DPI, denne var veldig skvetten. Byttet den inn i R.A.T 9 6400 DPI utgaven. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå