andersen91 Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Finnes det noen butikker som selger 3D briller med rød/blå glass? Som clas olson eller elkjøp og disse butikkene der? Lenke til kommentar
L4D4L Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Elkjop gjør det garantert. Men de fleste kinoer med respekt for seg selv selger også. Disse er jo mye billigere, å kanskje ikke lagd for å sitte med i mange timer. men tror man betaler 25kr eller noe på kino. I allefall de plassene jeg har vært i vest agder Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Elkjop gjør det garantert. Men de fleste kinoer med respekt for seg selv selger også. Disse er jo mye billigere, å kanskje ikke lagd for å sitte med i mange timer. men tror man betaler 25kr eller noe på kino. I allefall de plassene jeg har vært i vest agder Tror ikke jeg har vært på noen kino i moderne tid som bruker anaglyfisk 3D. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) Jeg kjøpte en 10-pack med rød/cyan fra ebay for en hundrelapp ca. Det var med plastikkrammer og ikke papir. http://www.ebay.com/itm/10x-Black-Frame-Red-Blue-3D-Glasses-For-Dimensional-Anaglyph-Movie-Game-DVD-/221106466751?pt=US_Video_Glasses&hash=item337af8efbf Endret 26. desember 2012 av sedsberg Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Tror ikke jeg har vært på noen kino i moderne tid som bruker anaglyfisk 3D. Vanskelig og finne de i en butikk også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå