Woods Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) Hei, Da jeg våknet i morges fant jeg telefonen min død i laderen. Fungerte helt fint i går, også i det jeg la meg. Har prøvd å resette ved å holde inne volum og hjemknapp, tatt ut batteri og simkort. Finnes det noen flere triks? Verdt å nevne at telefonen var noe varm i det jeg tok den ut av laderen. Har latt den ligge i noen timer, fortsatt uten forbedringer. Telefonen har ikke blitt utsatt for fall eller noe annen form for uhell eller skade. Endret 26. desember 2012 av Woods Lenke til kommentar
nerokid Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Er flere som har opplevt det da. http://phandroid.com/2012/12/21/samsung-galaxy-s3-mainboard-failure/ Lenke til kommentar
Woods Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2012 Buy Samsung they said.. Kjedelig med slike feil. Lenke til kommentar
Woods Skrevet 9. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2013 Update(da jeg hater å google meg frem til tråder uten svar!) Skiftet HK og er nå på vei tilbake til butikken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå