Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Eksen ble gravid, jeg ønsker abort

Anbefalte innlegg

Og igjen er man inne på at dette automatisk er mannen sin skyld fordi prevensjon ikke ble brukt.

Det er jo eneste måten for mannen å være helt sikker på at prevensjon faktisk blir brukt. Alle måter for kvinner å bruke prevensjon på, er vanskelige å kontrollere for andre. Med mindre du står og ser på at hun knasker piller, er det ikke mulig å faktisk vite at de manglende pillene på brettet har blitt fortært.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Men kondom igjen er jo, om tallene tidligere i tråden stemmer, 98% sikkert. Man kan fortsatt stå i fare for å være en av de 2% hvor kondomen ikke fungerer.

Ellers handler vell et forhold mye om tillit, og skal man ikke kunne stole på at det sin daværende kjæreste sier er sant. Hva skal man da gjøre?

Lenke til kommentar

Men kondom igjen er jo, om tallene tidligere i tråden stemmer, 98% sikkert. Man kan fortsatt stå i fare for å være en av de 2% hvor kondomen ikke fungerer.

Ja, altså er det 50 ganger mer sannsynlig at det går bra med enn uten. Helt sikker er man ikke uten å være avholdende.

Ellers handler vell et forhold mye om tillit, og skal man ikke kunne stole på at det sin daværende kjæreste sier er sant. Hva skal man da gjøre?

Nå var ikke dette et forhold bygget på tillit, og ikke gjensidig kjærlighet. For ham var det bare en lek. Han var altså etter eget sigende ikke å stole på, så hvorfor skal han eller vi anta at hun var det?

Geir :)

Lenke til kommentar

Jeg lærte hvertfall i min tid fra "det gule huset"(for de fra Oslo) at kondomer er vesentlig mer enn 98% sikkert HVIS de brukes rett. Dvs. inkludert i feilprosenten er menneskelig feil som at luft ikke fjernes korrekt, dårlig oppbevaring o.l.

å få lufta ut av diverse troll

Er jo nettopp det trollet vil ha, respons i en eller annen form, helst de som svelger alt. For at et troll skal forsvinne ignorerer man trollet, og trollet mister interessen.

Endret av Vizla
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Er jo nettopp det trollet vil ha, respons i en eller annen form, helst de som svelger alt. For at et troll skal forsvinne ignorerer man trollet, og trollet mister interessen.

Vanlige troll, er nesten søte i sin fremferd, og der kan man bruke vanlige taktikker, eks. slik du sier. Men når jeg snakker om å "få lufta ut av trollet", så handler det mer om å håndtere "trollete meninger". Jeg har blitt veldig interessert i sånne utluftinger, og som jeg sier er det bedre å få tatt luftkampen her, enn ute på ett mer befolket sted.

Lenke til kommentar

Vennligst ikke gjøre dette om til en ''Det er *insert en av delene* kjønnet som har all skylda!'' debatt. Vi har flere av dem inne her.

Dette handler om at TS er en egoistisk drittsekk som får det han fortjener.

Du er faen ikke hakket bedre.

• Liker 7
Lenke til kommentar

Haha, har humret meg igjennom hele tråden her nå :p

Husker nervene jeg fikk da jeg fant ut at ei jeg hadde pult på en stund plutselig var 8 mnd gravid, Med litt kjapp hoderegning kom jeg fram til at jeg umulig kunne være faren (10mnd siden vi hadde pult sist)

Å hun var verken spesielt fin, 16 år gammel i hodet (28 fysisk) så DET hadde faen meg vært krise :p

Til TS, grattis, du skal bli pappa! får bare kjempe så mye som mulig på og få ha ungen så mye så mulig så slipper du vel noe bidrag.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Det har vel også noe med at familien til jenta må betale for bryllupet, eller tar jeg veldig feil nå? Mener i alle fall at det var en grunn før i tiden.. :) Kan vel hende at det har utviklet seg litt vekk fra det, om det i det hele tatt var slik det var.

Det er ikke for bryllupet.

Fordi gutter vil leve med foreldrene, men jenta vil leve med hennes mann.

Så forelderene liker gutter, derfor har de ikke problemet når de er gammel.

Fordi sons vil stotte dem ved penger.

Ni shi zhonguo ren ma?

Ja da :wee: :wee:

我是中国人

wo shi zhongguo ren.

Lenke til kommentar

Noen som melder seg frivillig?

Kan ikke du gjøre det? Du som kom med forslaget og greier... :)

Det er ikke for bryllupet.

Fordi gutter vil leve med foreldrene, men jenta vil leve med hennes mann.

Så forelderene liker gutter, derfor har de ikke problemet når de er gammel.

Fordi sons vil stotte dem ved penger.

Ah, da forstår jeg. Veldig synd at det skal være slik. Da blir det jo bare masse menn igjen i Kina, som må flytte andre steder for å finne seg dame.

Lenke til kommentar

TS, du fortjener det som kommer. Du trenger ikke å ha en dritt med barnet å gjøre, så det eneste du vil merke det på er lommeboka! Har uansett ikke en dritt å si, fordi det er våre skattepenger som forsvinner i lommene på unge alenemødre, når jeg helst skulle brukt skattepengene på gratis tannlege og bedre veistander istedet. Er dama for stygg, eller om du ikke vil ha barn, bruk kondom!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Har ordnet det med henne, jeg slipper å betale barnebidrag, har facebook som bevis!

Men uansett er vondt å se at jeg får barn med en jeg ikke vil ha barn med, pga hun er stygg, og jeg er utseendemessig hakket bedre enn henne! Vil ikke at barnet mitt skal se ut som henne! Anonym poster: 79147df1d863e07e9697ea8d27238e3d

Facebook som bevis? Ja, ja...

Du vet at det er jævlig mange stygge foreldre med fine barn? Hva gjør du dersom du får en mindre pen unge med ei digg dame? Må si hele tråden lukter troll på lang vei.

Barnebidraget vil hun uansett forlange den dagen hun innser hvor mye barn koster, om denne dama i det hele tatt eksisterer.

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...