AnonymDiskusjon Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Eksen ble gravid i april 2012. Slo opp med henne juni 2012. Totalt uvitende om at hun var gravid. Først nå i går fikk jeg vite at hun var gravid og skal snart føde, er skuffa, knust. Jeg hadde aldri følelser for henne. Føler ikke at man skal lage et barn hvis det ikke er gjensidig kjærlighet mellom begge. Grunnen til at jeg ikke visste det før nå, var at hun var ganske lubben fra før av, hun var ikke stygg utseendemessig, men jeg var flau over å gå ut med henne i og med at (ikke for å skryte) jeg ligger et par steg over henne. Grunnen til at jeg brukte henne som et leketøy var at jeg hadde skinna meg, og jeg så ikke ut der og da, men når håret kom tilbake, da kom damene tilbake til meg. Må jeg bli registrert som barnefar? Får foreldrene mine vite det? Får søsknene mine vite det? Jeg vil HELST ikke det. Jeg er bare 18 år og fortsatt går på SKOLE! Anonym poster: 79147df1d863e07e9697ea8d27238e3d 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg Comma Chameleon Skrevet 26. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 26. desember 2012 Tror ikke jeg kan tilby så mye hjelp, annet enn å si at abort er det for sent til. Unless.. 13 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2012 Grunnen til at jeg brukte henne som et leketøy var at jeg hadde skinna meg, og jeg så ikke ut der og da, men når håret kom tilbake, da kom damene tilbake til meg. Trolol klarer du ikke å pulle chicks uten hår? Sorry bud du er fucked nå, kanskje bruke gummi neste gang. Anonym poster: df0b520b0a89494eef99de42182b5457 9 Lenke til kommentar
Populært innlegg Dr. Brodsky Skrevet 26. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 26. desember 2012 Hvorfor skinner folk seg uten å tenke på konsekvensene?!! Selv har jeg vært uten hår på hodet i et par år nå...derfor sitter jeg også oppe nå, så alt for tidlig, med en liten datter som ikke vil sove. 13 Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Er man ikke klar for å få barn så bør man heller ikke ha sex. Easy as that. Ser ut til å være en trend dette, har vært noen slike tråder her i det siste. 3 Lenke til kommentar
Populært innlegg BuffyAnneSummers Skrevet 26. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 26. desember 2012 Idiot. Du fortjener jo dette etter å ha brukt henne. Brukte dere ikke prevansjon?? 28 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2012 Hun sa at hun gikk på p-piller, men jeg tror hun løy. Anonym poster: 79147df1d863e07e9697ea8d27238e3d Lenke til kommentar
Magical Mystery Tour Guide Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 The old keep a niggah baby? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Hun sa at hun gikk på p-piller, men jeg tror hun løy. Anonym poster: 79147df1d863e07e9697ea8d27238e3d Herregud. Beklager, men hvor dum går det ann å være. Selvsagt sier hun at hun går på pillen. Bruk kondom uansett neste gang hvis du ikke kan stole 100% på partneren. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Grunnen til at jeg brukte henne som et leketøy var at jeg hadde skinna meg, og jeg så ikke ut der og da, men når håret kom tilbake, da kom damene tilbake til meg. Må jeg bli registrert som barnefar? Får foreldrene mine vite det? Får søsknene mine vite det? Jeg vil HELST ikke det. Jeg er bare 18 år og fortsatt går på SKOLE! Anonym poster: 79147df1d863e07e9697ea8d27238e3d Det er nok heller slik at det var hun som brukte deg som et slags "leketøy" ... Og, det får du heller ikke holdt skjult for noen - så er det bare. Så da kan man si: vekommen til voksenverdenen, og det var jo litt trist at du ble utnytta så grovt. Neste gang bør du se opp for disse skumle damene, skjønner du http://www.youtube.com/watch?v=dIVfbylUU-M Lenke til kommentar
Populært innlegg tom waits for alice Skrevet 26. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 26. desember 2012 ... men jeg var flau over å gå ut med henne Det er ikke det du burde vært flau over. ... jeg hadde skinna meg, og jeg så ikke ut der og da We do not agree: Må jeg bli registrert som barnefar? Ja, det må du. Får foreldrene mine vite det? Får søsknene mine vite det? Ja, det får de nok. Det er ikke slikt man klarer å holde skjult. Og du gjør livet lettere for alle parter om du manner deg opp og tar ansvar, og det inkluderer å si fra. Du får sikkert høre det, men ta det som en mann. Jeg vil HELST ikke det. Jeg er bare 18 år og fortsatt går på SKOLE! Og det er det ingen grunn til at du ikke fortsatt kan gjøre. Tvert om, en slik vekker er kanskje det som skal til for enkelte som mangler bakkekontakt. Måten du omtaler jenta og deg selv på antyder det. Geir 31 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) Det er ikke det du burde vært flau over. We do not agree: Vi er enige Endret 26. desember 2012 av BuffyAnneSummers 1 Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Det er jo bare å bryte all kontakt og gå videre med livet hvis du ikke vil ha noe med det å gjøre. Er ingen som tvinger deg til å ta del i det. Barnebidrag blir det værre med når du begynner å få inntekt, men her kan du prøve å komme til en enighet med dama? Uansett, kjip situasjon, høres nesten ut som om det er du som er blitt utnyttet her. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Vi får vel gratulere TS med å bli pappa snart da! Blir det gutt eller jente? 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Schwarzwald Skrevet 26. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 26. desember 2012 Karma's a bitch Sitat: "men jeg var flau over å gå ut med henne i og med at (ikke for å skryte) jeg ligger et par steg over henne." "Grunnen til at jeg brukte henne som et leketøy var at jeg hadde skinna meg, og jeg så ikke ut der og da" Du fikk som du fortjente, og ingen ting du kan gjøre med det nå. Deal with it! 25 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Ble helt svett på ryggen, føler med deg! 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2012 Det her er utrolig tungt, blir utrolig flaut for meg når slektninger osv får vite det. Dama er ikke pen, hadde henne slanket seg hadde hun vært det, men hun veier mye! Anonym poster: 79147df1d863e07e9697ea8d27238e3d 3 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Du kommer deg nok gjennom det! er jo sikkert mye morro med unge også 2 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Ville vært mer bekymret over barnebidraget du må betale de neste 18 årene... 9 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Synest meir synd på den stakkars jenta som var så uheldig å rote seg borti ein som deg. You reap what you sow (literally). 8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå