Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Eksen ble gravid, jeg ønsker abort

Anbefalte innlegg

Eksen ble gravid i april 2012. Slo opp med henne juni 2012. Totalt uvitende om at hun var gravid.

Først nå i går fikk jeg vite at hun var gravid og skal snart føde, er skuffa, knust. Jeg hadde aldri følelser for henne. Føler ikke at man skal lage et barn hvis det ikke er gjensidig kjærlighet mellom begge.

Grunnen til at jeg ikke visste det før nå, var at hun var ganske lubben fra før av, hun var ikke stygg utseendemessig, men jeg var flau over å gå ut med henne i og med at (ikke for å skryte) jeg ligger et par steg over henne.

Grunnen til at jeg brukte henne som et leketøy var at jeg hadde skinna meg, og jeg så ikke ut der og da, men når håret kom tilbake, da kom damene tilbake til meg.

Må jeg bli registrert som barnefar? Får foreldrene mine vite det? Får søsknene mine vite det? Jeg vil HELST ikke det. Jeg er bare 18 år og fortsatt går på SKOLE!

Anonym poster: 79147df1d863e07e9697ea8d27238e3d

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Grunnen til at jeg brukte henne som et leketøy var at jeg hadde skinna meg, og jeg så ikke ut der og da, men når håret kom tilbake, da kom damene tilbake til meg.

Må jeg bli registrert som barnefar? Får foreldrene mine vite det? Får søsknene mine vite det? Jeg vil HELST ikke det. Jeg er bare 18 år og fortsatt går på SKOLE!

Anonym poster: 79147df1d863e07e9697ea8d27238e3d

Det er nok heller slik at det var hun som brukte deg som et slags "leketøy" ... :closedeyes:

Og, det får du heller ikke holdt skjult for noen - så er det bare. Så da kan man si: vekommen til voksenverdenen, og det var jo litt trist at du ble utnytta så grovt. Neste gang bør du se opp for disse skumle damene, skjønner du

http://www.youtube.com/watch?v=dIVfbylUU-M

Lenke til kommentar

Det er jo bare å bryte all kontakt og gå videre med livet hvis du ikke vil ha noe med det å gjøre. Er ingen som tvinger deg til å ta del i det. Barnebidrag blir det værre med når du begynner å få inntekt, men her kan du prøve å komme til en enighet med dama? Uansett, kjip situasjon, høres nesten ut som om det er du som er blitt utnyttet her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...