Nilsen Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Vi holder en ekstra romjulskonkurranse. Konkurranse: Vinn minnepinner med høy kapasitet Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Dette er vel kun USB 2 minnepenner da, ut fra hva jeg ser på bildet til artikkelen. Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Så...hvem vant? Lenke til kommentar
Jonic Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Jippi jeg vant :-) Endelig vant jeg noe..Takker så mye Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Som vanlig....vinner ikke en dritt. Men gratulerer til vinnerne. 1 Lenke til kommentar
chiron69 Skrevet 7. januar 2013 Del Skrevet 7. januar 2013 Jeg vinner aldri noe noensteder, enda jeg gjør hva jeg kan for å øke min karma. Så livet er visst ikke rettferdig, da hadde jeg jo vunnet alt jeg deltok i. ;-) Men å ikke vinne på alle konkurransene jeg har deltatt i de siste 20 årene, er det nok bra odds på. Og godt gjort! ;-) Gratulerer, dere som vant! Håper dere trenger minnepenn! Lenke til kommentar
Jonic Skrevet 10. januar 2013 Del Skrevet 10. januar 2013 Da var minnepinnen kommet i hus. Steike den var liten hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå