Aetius Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Vi har flyttet inn i nye lokaler og bygget ny testlab. Se vår nye testlab Lenke til kommentar
Aristotn Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Gratulerer! Dette så jo meget bra ut. Lenke til kommentar
To be honest Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Det er "Creative Light" softboxer og ikke "Falcon" Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2012 Det er "Creative Light" softboxer og ikke "Falcon" Stemmer det, når du nevner det. Vi bestilte Falcon, men fikk CL. Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Endelig! Så nå kan vi forvente en ny test hver dag (Og takke f for at nå kan julegnålet endelig avsluttes, siste måned har akams forside lignet på en sirkusarena - håper "noen" tar til vettet og forstanden ved neste jubeltid) Tor 2 Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) Endelig! Så nå kan vi forvente en ny test hver dag (Og takke f for at nå kan julegnålet endelig avsluttes, siste måned har akams forside lignet på en sirkusarena - håper "noen" tar til vettet og forstanden ved neste jubeltid) Tor Jeg hadde håpet på romsjulskalender også da, men fikk en glad gjeng med labbrotter istedenfor Endret 26. desember 2012 av Nautica 4 Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Jeg hadde håpet på romsjulskalender også da (Gud forby - ikke mer herping av forsiden nå takk ) Kan jeg heller foreslå nissesjokokalender? Du får sikkert 5 stk for pris av 1 nå.. Tor Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2012 håper "noen" tar til vettet og forstanden ved neste jubeltid Tviler på det, egentlig, tatt i betraktning at julekalenderen i år ga oss ca ny leserrekord tre uker på rad. 3 Lenke til kommentar
TorVidle Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Tviler på det, egentlig, tatt i betraktning at julekalenderen i år ga oss ca ny leserrekord tre uker på rad. Tja - hvordan vite at grunnen ikke heller er folk som er innom for å finne ut hva kamera de skal kjøpe til jul? At noen av disse så i tillegg når de først har klikket seg inn på forsiden også klikker på en av nisselukene krever vel ingen vitenskap for å forstå. Typisk i desember er folk som leter etter konkret info om ditten og dutten de kanskje ønsker å handle til jul - og ikke folk som leter etter nettsiders julekalendere. Så kanskje ville mer matnyttige kamerarelaterte artikler gitt samme antall ekstraklikk i desember, kanskje til og med flere. Tor 1 Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2012 Tja - hvordan vite at grunnen ikke heller er folk som er innom for å finne ut hva kamera de skal kjøpe til jul? Ganske enkelt slik at vi har verktøy som til enhver tid viser hvor mye hver artikkel er og har vært lest. Akkurat når det gjelder julekalenderen er bildet temmelig klart, dessverre. (Dessverre fordi det er en drittjobb å lage 24 julekalenderluker, hente inn premier, trekke vinnere, få sendt premiene til rette vedkommende, etc. Jeg ville mye heller brukt tiden min til å skrive kameratester, men slik er altså ikke verden) 2 Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Tja - hvordan vite at grunnen ikke heller er folk som er innom for å finne ut hva kamera de skal kjøpe til jul? At noen av disse så i tillegg når de først har klikket seg inn på forsiden også klikker på en av nisselukene krever vel ingen vitenskap for å forstå. Jeg er rimelig sikker på at det er på grunn av konkurransene at de ser en så stor økning i lesertall. Julekalandre på nettet har blitt big business og det er mange som bruker mye tid på slikt. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) Ser bra ut den "labben". Håper det kommer mye godt stoff ut fra den.... Synes det er helt greit at det ikke skjer så mye annet enn julekalender i desember jeg...., da vet en jo at en ikke går "glipp" av så mye annet... (når en allikevel ikke har så god tid til "surfing" som ellers.....) Desto artigere å være med når "ting skjer" og gode artikler/tester osv. er i hovedsetet, utover på nyåret....... Endret 26. desember 2012 av smort1 Lenke til kommentar
radisson Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Hvor får man kjøpt sånne produktfotorigger? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Hvor får man kjøpt sånne produktfotorigger? Kommer an på det spørs hvor stor du ønsker og mye penger du ønsker å legge i dette, du kan lage en selv for noen kroner eller kjøpe en fra foreksempel fotovideo. Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 3. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2013 Hvor får man kjøpt sånne produktfotorigger? Akkurat denne er delvis fra kaffebrus og delvis fra FotoPhono. Som det står er samlet pris ca 40 000,-. Lenke til kommentar
flageborg Skrevet 4. januar 2013 Del Skrevet 4. januar 2013 (endret) Hvor får man kjøpt sånne produktfotorigger? Hvis produktene ikke er så store kan det kanskje passe med en som den her... http://www.dustinhom...hProvider_dacsa eller her... http://www.dhgate.com/wholesale/search.do?act=search&sus=&supplierid=&searchSource=search&isfactory=&searchkey=Photo+Studio+tent&catalog=#search Endret 4. januar 2013 av flageborg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg