Kai_75 Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Hei. Jeg har kjøpt Windows 8 pro fra Microsoft sine sider. Jeg får beskjed under installering av Windows 8 "Vi finner ikke ut om PCen er klar til å fortsette installasjonen av Windows 8." ??? Noen som har tips om hva jeg skal gjøre. (Har prøvd å få svar fra Microsoft sine sider + søkt på Toshiba sine sider uten resultat) Maskinen det da gjelder er en Toshiba Satellite P850-30R (ca 1 mnd gammel) Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Lag en DVD, og boot fra den? Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Hvor langt kommer du før denne meldingen dukker opp? Har du satt i gang selve installasjonen eller er det Windows 8 Upgrade Assistant som ikke lar deg kjøpe og laste ned? Lenke til kommentar
Kai_75 Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2012 Kommer ikke særlig langt i prosessen. Har kjøpt den men vil ikke installere pga "Vi finner ikke ut om PCen er klar til å fortsette installasjonen av Windows 8"' Skal prøve med det svaret ovenfor å se om det funker. Lenke til kommentar
Kai_75 Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2012 Da ble det i orden. Ordnet på DVD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå