Flaskehals Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Lurer på om det finnes et rollespill àla Skyrim til PS3? Har Skyrim på PC, men kunne tenkt meg et lignende spill på PS3 da jeg synes det er mer avslappende å kunne spille på konsoll. Ting jeg liker med Skyrim som jeg er på jakt etter: -Åpen verden med masse sidequests -Muligheten for å lage egen rustning -Masse sidequests -Varierte rustninger/våpen Lenke til kommentar
TMB Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Fallout: New Vegas har alt du spør etter bortsett fra å kunne lage eget armor. Lenke til kommentar
Flaskehals Skrevet 25. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2012 Fallout: New Vegas har jeg faktisk. Dragon Age: Origin har jeg også. Beklager at jeg glemte å nevne dette. Lenke til kommentar
TMfrantic Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 (endret) er nok noe for deg, det har alt du ramset opp + bedre combat enn Skyrim. Endret 25. desember 2012 av TMfrantic 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Hvorfor ikke prøve deg på forgjengeren, Oblivion? Det har alt du ønsker utenom det å kunne lage egen rustning. Tror ikke det er så mange spill som lar deg gjøre det. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Oblivion støttes, jeg synes det var bedre enn Skyrim og har brukt sikkert 500+ timer på det. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Det er mange som liker Gothic-serien og Risen. 1 Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Dette høres kanskje vilt ut og det er godt mulig du ikke vil like et sånt spill, men jeg har brukt utrolig mange timer på Sacred 2. Det har sine feil og du må kanskje se forbi noen svakheter. Men uendelig med loot, masse quester, diverse mounts og lokal co-op funket for meg. Ps3 versjonen funker bra, men det er en ekspansjon til pc. Lenke til kommentar
Saetheer Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 kanskje litt offtopic, men main questen i Skyrim er litt kort, som gjør spillet hakket dårligere enn Oblivion. Ellers anbefaler jeg Fallout 3, eller Fallout New Vegas som gode kandidater - dog den slowmotion funksjonen ødelegger en del for min del. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Man trenger ikke bruke V.A.T.S. om man ikke vil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå