Gå til innhold

irriterende faktura fra Netcom


Mio

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Har nettopp fått meg nytt Netcom abonnement, og får riktig faktura første gangen med innmeldingsavgift og det hele.

Neste faktura jeg får står det (betalingsfrist omgående) på.

Jeg ringer Netcom og spør hva dette kommer av, og de sier at det var sendt ut en faktura til meg før dennne.Men den VET jeg at jeg ikke har mottatt.Dette er utrolig irriterende i og med at de belaster meg med 53 kr ekstra på neste faktura.ikke at det er så mye, men det er jo ikke kundens feil at dem surrer med faktureringene sine.

Han i kundeservice mente at det var posten som hadde rotet til dette.

Jeg jobber selv i kundeservice og vet at det av og til har hendt slikt.

Det er ikke så mye man får gjort med slikt, er det vel?

Noen andre som har opplevd noe lignende?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har opplevd det med Telenor av og til. Har gått greit å ringe kundeservice og forklare dem at jeg ikke har mottatt foregående regning, og bedt dem slette purregebyret. Så langt har de aldri sagt nei (det kan være en ide og betale regningen, og fortelle dette på telefonen). ;)

Lenke til kommentar

Her er saken veldig enkel:

du som kunde er ansvarlig får å si ifra om en faktura ikke kommer i posten. Når frima ( i ditt tilfelle NetCom ) har sendt ut regninga så har de gjort sin del av jobben.

Om problemet ligger i postgangen, om du har kastet den blandt noe reklame eller noe spiller ingen rolle. Men du må da selv ringe og si ifra om du ikke har motatt posten.

 

Jobber selv på Kundeservice på faktura, internett support osv.

Men hva er 53 kr? ... en kebab ? jaja... Detaljer spørr du meg... Er værre med strømselskapene som gir 150, på purringene..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...