hei14 Skrevet 25. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2012 jeg har lyst til og kjøpe en ny bær bær bar pc. hardisk størelse ikke viktig bruker ekstra kjerm usb ingang kjører flere program om gangen: (inter net, wimp/spotify, tegne program, dokumenter, filemer over nett) netverks kort: stor kasitet. skøling: stor kapasitet Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 25. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 25. desember 2012 jeg har lyst til og kjøpe en ny bær bær bar pc. hardisk størelse ikke viktig bruker ekstra kjerm usb ingang kjører flere program om gangen: (inter net, wimp/spotify, tegne program, dokumenter, filemer over nett) netverks kort: stor kasitet. skøling: stor kapasitet Hey, alle bærbare etter 2009 klarer det! Bruk prisjakt.no og velg en med Usb3.0 for kjapp backup. SSD drar prisen opp, men øker hastighet dramatisk. Personlig liker jeg Dell, Asus og Samsung. Lenke til kommentar
hei14 Skrevet 25. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. desember 2012 det er jo så mange pcer og velge mellom. pc som jeg skal køpe må vertfal klare autodesk inventor + netler med fle faner opp og wimp samtidig. så spiler det noen rolde vordan man kobler høytlere i i pc? Lenke til kommentar
hei14 Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2012 har en aspire 5735, og den har jeg tat ut batriet på, og søpte meg en slisk . Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2012 har en aspire 5735, og den har jeg tat ut batriet på, og søpte meg en slisk . Unnskyld at jeg spør, men hvor gammel er du? 1 Lenke til kommentar
hei14 Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) runt 20 jeg vet eller ikke hvorj eg brurte kjøpe en den eller? Endret 26. desember 2012 av hei14 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå