asusp Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Hei! Har nettopp kjøpt ny HDD Hardisk til pcen jeg skal til og installere windows på nytt på den. Så møter jeg ett problem der det står: "Fant ikke signerte enhetsdrivere Kontroller at installasjonmediet inneholder de riktige driverne, og klikk deretter OK. Vet noen om hvordan jeg kan få tak i de driveren eller hvordan jeg kan gjøre det! Hadde vært fint og fått den nye pc opp og gå! Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Bruker du USB minnepinne å installere fra? Ikke bruk den i en USB3 port. Lenke til kommentar
asusp Skrevet 25. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2012 Jeg installerer fra disk Lenke til kommentar
asusp Skrevet 25. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2012 Bruker du USB minnepinne å installere fra? Ikke bruk den i en USB3 port. Jeg installerer fra disk Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Du mener fra DVD? Litt mer info da. Hvilken PC? Windows versjon? Lenke til kommentar
asusp Skrevet 25. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2012 Du mener fra DVD? Litt mer info da. Hvilken PC? Windows versjon? Har kjøpt ny deler til en pc Kabinett: CM storm scout 2 Hovedkort: Asus M5A97 R2.0 Prossesor: Amd FX 6100 6 - Kjerner Skjermkort: ZOTAC Geforce gtx 2GB Harddisk: Seagate Baracuda 1TB Har idag satt de sammen, men har fått litt problemer. Fordi hovedkortet har ikke VGA eller DVI internt så jeg må installere driverene og Windows 7 på Den nye harddisken på en annen PC. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Vet ikke om jeg skjønte dette. Man installerer aldri på en annen PC, det kan ikke fungere. Ser heller ikke hva problemet er med VGA eller DVI internt? Uansett om skjermkort er internt eller eksternt skal det ikke ha noe å si for hvordan man installerer. Lenke til kommentar
asusp Skrevet 25. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2012 Vet ikke om jeg skjønte dette. Man installerer aldri på en annen PC, det kan ikke fungere. Ser heller ikke hva problemet er med VGA eller DVI internt? Uansett om skjermkort er internt eller eksternt skal det ikke ha noe å si for hvordan man installerer. Problemet mitt er at når jeg har satt sammen hele pcen så har jeg ingen Harddisk der det er installert Windows 7 på. Jeg får verken opp noe bilde eller noenting fordi Hovedkortet mitt ikke har internt VGA eller DVI. Så det vil si at jeg ikke for sett hva jeg installerer. Og det skjermkortet jeg har, trenger at jeg installerer driveren for at jeg kan bruke den Så derfor har jeg et dilemma. Jeg har ingen skjerm å se hva som skjer på eller en harddisk med Windows på Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Skjønner fremdeles ikke hvordan du gjør dette. Du trenger å installere fra bunn av. Det går ikke å bruke en disk med Windows fra en annen PC. Så problemet ditt er da at du ikke har en Windows DVD? Lenke til kommentar
asusp Skrevet 25. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2012 Skjønner fremdeles ikke hvordan du gjør dette. Du trenger å installere fra bunn av. Det går ikke å bruke en disk med Windows fra en annen PC. Så problemet ditt er da at du ikke har en Windows DVD? Jeg har en DVD med Windows 7 på men jeg satt den nye harddisken inn i en annen pc og der møtte jeg problemet "Fant ikke signerte enhetsdrivere" Vet du hva jeg kan gjøre for å fikse det? Eller noe for harddisken min er helt ny og jeg har en DVD med Windows 7 på som funker Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Sorry, jeg begriper fortsatt ikke hvorfor du må sette disken i en annen PC. Du har altså en DVD. Da regner jeg med at du kan følge standard prosedyre for å installere, slik som dette: http://pcsupport.about.com/od/operatingsystems/ss/windows-7-clean-install-part-1.htm Hvilken del av denne guiden er det du ikke kan gjøre? PS: Når du svarer, ikke bruk "Svar knappen" i innlegget mitt. Da siterer du det jeg nettopp skrev, det er helt unødvendig. Skriv svaret i editoren du finner under innleggene. Lenke til kommentar
>Jonas< Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Jeg skjønner heller ikke helt hvorfor du blander en annen maskin inn i dette. Når du du har satt sammen den nye maskinen din, sett så DVD-platen inn i DVD-ROM'en (evnt bruk en USB stick) som du installerer operativsystemet fra. Dersom du ikke får noe bilde på skjermen fra skjermkortet så har du enten gjort noe feil eller det er noe feil med skjermkort/hovedkort. Den grunnleggende kommunikasjonen mellom enhetene på hovedkortet er det BIOS som tar seg av, og har ingenting med drivere for operativsystemet å gjøre. Lenke til kommentar
asusp Skrevet 27. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2012 Har fikset problemet! Takk for hjelpen uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå