Blib Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Bruker Opera. Nå er den fjernet her også. På forumet er den tho Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Jeg bruker Netscape, or ser HW ikon på både HW.no og forumet..Mozilla/Netscape og forsåvidt oxo Opera EIER Internet Explorer.. hmm, flaut :oops: Det funker ikke hos meg... Men men kult det fungerer hos dere. Njaal Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 menneh, kan ikke ikonet være transparent, eller lage en ramme rundt det. Ser ikke like bra ut som itavisens her siden browseren ikke er hvit. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Hmm... Jeg ser ingen favicon i forumet. Er den implentert i skinnet kanskje? Hva med å heller legge favicon.ico i forum roten i stedet? Da skal i hvertfall det gå an å se den med opera. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Hmm... Jeg ser ingen favicon i forumet. Er den implentert i skinnet kanskje? Hva med å heller legge favicon.ico i forum roten i stedet? Da skal i hvertfall det gå an å se den med opera. Jeg ser den i Opera... Står en "guide" til det tidligere i posten tror jeg... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Hmm... Jeg ser ingen favicon i forumet. Er den implentert i skinnet kanskje? Hva med å heller legge favicon.ico i forum roten i stedet? Da skal i hvertfall det gå an å se den med opera. Jeg ser den i Opera... Står en "guide" til det tidligere i posten tror jeg... Den guiden jeg skrev mener du? :wink: Er sikkert avhengig av hvilken template du bruker. Jeg bruker gamer, og her er ingen favicon. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hva må til for å få iconet på favorittene i opera? Har valg under innstillinger at det skal vises på favoritter og på lenker. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Hva må til for å få iconet på favorittene i opera? Har valg under innstillinger at det skal vises på favoritter og på lenker. Options->Multimedia-> Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Options->Multimedia-> Ja jeg har gjort det, men kommer ikke fram et eneste icon på favorittene mine. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Prøv å oppdater Opera til siste version, og clear cach'en din. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 17. oktober 2003 Del Skrevet 17. oktober 2003 Prøv å oppdater Opera til siste version, og clear cach'en din. Jeg har siste versjon. Å tømme "cachen" hjalp heller ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå