Sagacious Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Savner ikon på hw.no slik som dette: Njaal Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Guide fra itpro.no Jeg støtter det forslaget om et ikon. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Har lenge lurt på hvorfor de små ikonene forsvant etterhvert. Lærte nå litt om favicon.ico. Fant videre ut at det finnes et program som kan hente de tilbake. Det heter FavOrg. Var ikke helt enkelt å finne, men her er det en mulighet. Ble jo mere liv i favorittlista. Lenke til kommentar
huf Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Genialt proram det der ja, merklig at de ikonene bare skulle liksom fade mere og mere vekk, det er jo en genial måte å strukturere på visst dere sjønner.. Lenke til kommentar
TST Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Problemet er at mange siter faktisk har slike ikoner, uten at de vises av den grunn. Gamer.no har hatt et slikt ikon i flere år, men det vises ikke overalt. Jeg vet ikke om Hardware.no har et ikon. Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Den (gamer.no sin) viser her, med Mozilla Firebird ihvertfall. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 I opera 7.20 er det en funksjon som lar deg vise favicons. I instillinger -> multimedia -> Page icons Da viser den favicon.ico hvis den ligger på serveren. Før måtte det skrives inn i html koden for at den skulle vises i opera. I Internett explorer vises kun ikonet hvis siden er lagret i favoritter. Gamer.no sin funker fint her... Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 Kan ikke noen hw gutter svare da? Jeg synes et slikt ikon "farger sidene litt". Njaal Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 "]Kan ikke noen hw gutter svare da? Jeg synes et slikt ikon "farger sidene litt". Njaal Kan melde om at HW.no nå har et slikt ikon. Skrudde akkurat på denne muligheten for å vise dette i Opera, takk GeeZuzz, og da dukket et lite HW.no ikon opp på skjermen Edit: kan vi få dette ikonet på forumet også please? Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 hmm, jeg får det ikke fram med opera 7,20 her, eller IE edit: restart av opera var det som skulel til Lenke til kommentar
amund Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Edit: kan vi få dette ikonet på forumet også please? Det er nå på plass. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 14. september 2003 Forfatter Del Skrevet 14. september 2003 "]Kan ikke noen hw gutter svare da? Jeg synes et slikt ikon "farger sidene litt". Njaal Kan melde om at HW.no nå har et slikt ikon. Skrudde akkurat på denne muligheten for å vise dette i Opera, takk GeeZuzz, og da dukket et lite HW.no ikon opp på skjermen Edit: kan vi få dette ikonet på forumet også please? Supert, men hvis jeg skulle ha noe og utsette, kunne jeg gidt tenkt meg at bare bokstavene vistes, og det hvite var gjennomsiktig! Men uannsett veldig bra! NJaal Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 14. september 2003 Del Skrevet 14. september 2003 Edit: kan vi få dette ikonet på forumet også please? Det er nå på plass. Mvh, Amund Er den egentlig det? Jeg ser ingen favicon i forumet... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 Åssen får man snarveier der a??? Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 DER ble jeg operabruker. Dette ser meget bra ut! DrErling Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 15. september 2003 Forfatter Del Skrevet 15. september 2003 DER ble jeg operabruker. Dette ser meget bra ut! DrErling Prøv MyIE2... den er meget nice! Njaal Lenke til kommentar
wil Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 funker i Opera 7.11 også, har nettopp prøvd det, virker fett, Opera ruler villt, mer enn det vi kan si om IE som ikke imponerer i det hele tatt. Lenke til kommentar
wil Skrevet 15. september 2003 Del Skrevet 15. september 2003 kommer ikke til å ha opera i XP, men i W2K som jeg da er i mest kommer jeg til å bruke OPERA forever. gjør alt det som IE gjør bare myyyye bedre. å kjappere er den også. Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 24. september 2003 Forfatter Del Skrevet 24. september 2003 www.hw.no har ikke ikon lengre, bare forumet... fjernet? Njaal Lenke til kommentar
Jome Skrevet 24. september 2003 Del Skrevet 24. september 2003 Jeg bruker Netscape, or ser HW ikon på både HW.no og forumet.. Mozilla/Netscape og forsåvidt oxo Opera EIER Internet Explorer.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå