GXT Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 OK, så jeg bestilte en PC fra Komplett den 16. og Komplett sa at pakken var ute av deres hender den 21. Nå er det den 25, og jeg har lite erfaring med pakkesporing og slikt. Dette er det som står hos Tollpost: Ant.kolli Status Avdeling Tidspunkt 2 av 2 kolli Inn på terminal OSLO 2012-12-21 19:57 2 av 2 kolli Sortert til port på terminal OSLO 2012-12-21 19:59 Det jeg lurer på er hva som skjer nå? Når kan jeg forvente pakken? Jeg går ut ifra at de ikke leverer under juletider, men jeg er ikke sikker. Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Det burde skje noe i romjula, det er tilnærmet ingenting som går nå 1 og 2 juledag. 2 Lenke til kommentar
GXT Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2012 Håper det skjer noe i romjulen... Jeg har lite erfaring med Tollpost og hvordan de opererer, så er det noen som har erfaringer med Komplett PC bestilt med Tollpost som leveringstjeneste? Evt. hvor lang tid gikk det? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Tar normalt sett ikke noe særlig lengre tid enn Posten.no, men nå som det nettopp var jul osv, så er det nok en god del pakker som blir sendt rundt om kring. Da blir det naturlig nok litt forsinkelser. Men i romjulen bør den flytte på seg, ellers så får du bare purre på de Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Skjer ingenting 25. og 26. Så er det normale arbeidsdager fram tom. nyttårsaften. 01. januar er fridag. Dersom du bor på østlandet antar jeg du har den i morgen. Muligens fredag. 1 Lenke til kommentar
GXT Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2012 Jeg bor på vestlandet. Noen anelse om den gjennomsnittlige tiden det tar dem å frakte varene hit? Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 (endret) Bestilte meg ny tv på Juleaften, så stod det sendt kl 9.00 andre juledag, finner enda ikke noe på sporingen. Vi bestiller mye varer på jobb som blir sendt med tollpost, da ser sporingen ofte slik ut: Rimelig hurtig med andre ord... EDIT: Har du valgt hjemlevering? Endret 27. desember 2012 av Cortese Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå