Spreeky Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Kan noen hjelpe meg med dette? Har veeeeeeeeeeldig høy packet loss og det påvirker spillingen min. Telenor nett selvfølgelig.! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 (endret) Dette kan ofte løses med å sette ned hastigheten på linjen din f.eks, så det er bare å ringe TN og be dem sette ned speeden din Regner med du har DSL Endret 25. desember 2012 av Evelen! Lenke til kommentar
Scriptgutten Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Når begynte problemet? Har det vært sånn hele tiden eller har det plutselig blitt slik? Det er nok best å sjekke sitt eget utstyr før man kontakter telenor. Stort sett skyldes høy/varierende ping og packet loss at man har noe kjørende på en eller annen maskin som makser ut linjen. Det kan være alt fra malware som søker etter andre maskiner å infisere på internett, til en P2P-klient som gjemmer seg i trayen og seeder til hele verdens befolkning. Hvis alle maskinene dine kjører windows, går du over hver enkel maskin og åpner oppgavebehandling (Ctrl+Shift+Esc), går til Ytelse-fanen, og velger knappen det står "Ressursovervåkning" på. Deretter går du til Nettverk-fanen i det nye vinduet som popper opp, og i listene over nettverksaktivitet kan du se hvilke programmer som laster mye opp og ned. Finn ut hva det er og avslutt det. Prøv også å restarte alt nettverksutstyr. Lenke til kommentar
Spreeky Skrevet 28. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2012 Det har blitt sånt etter at jeg har satt opp farten på linjen. Kan det være grunnen= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå