Brandshal Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Jeg støttet på et problem med internettet på pc'en å hittil er eneste utveien å legge om Windows på nytt. Jeg og mange andre har helt sikkert benyttet seg ved å gå for ilbudet til Microsoft på 249kr for Windows 8. Men så dum jeg var, valgte jeg ikke å få tak i en ISO, er det noen som vet om en måte å få reinstallert Windows 8 på utenom å legge om til Xp/Vista/W7 først? Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Det er vel en link i mailen fra microsoft som du fikk som bekreftelse på kjøpet der du kan laste ned win8. Lenke til kommentar
iMono Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Last ned ISO (du finner den nok), fyr over på en minnepenn: http://www.microsoftstore.com/store/msstore/html/pbPage.Help_Win7_usbdvd_dwnTool Lenke til kommentar
Brandshal Skrevet 25. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2012 Takker for svar, da var Windows 8 som godt som nytt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå