fantaorange50ore Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 er det noen som veit hvor jeg kan leie the walking dead, sesong 2 med norsk undertekst ? Nei, har skoledata så torrent går ikke Lenke til kommentar
42 Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Betal for en måned Netflix, er sikkert billigere enn å leie den uansett Vet ikke om sesong to finnes der da. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Hvis jeg ikke tar helt feil har de kun første sesong på Netflix. Lenke til kommentar
fantaorange50ore Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2012 ja, det er kun første sesong på både comoyo og netflix ://// Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Min teori: Dem ønsker ikke tjene penger på sessong 2. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Min teori: Dem ønsker ikke tjene penger på sessong 2. Jeg forstår teorien, men det hele skyldes nok lisensspørsmål. 1 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) Fra møte i AMC kontoret: "Ey, jeg har et forslag, vi lisensierer ikke visning til netflix og comoyo så slipper vi å tjene penger via den kanalen, kanskje TPB vil gi oss noen kroner i annonseinntekter?". Endret 26. desember 2012 av Evelen! 4 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 (endret) Fra møte i AMC kontoret: "Ey, jeg har et forslag, vi lisensierer ikke visning til netflix og comoyo så slipper vi å tjene penger via den kanalen, kanskje TPB vil gi oss noen kroner i annonseinntekter?". Kjøp den på DVD eller BD som den er utgitt på nå om det er et så stort problem for deg. De tjener ikke akkurat stort på å legge det ut på tjenester som Netflix og Comoyo i et land som Norge. DVD/BD-salg slår Netflix og Telenor i støvlene da. Har også litt med at Netflix og Comoyo er treige. Endret 27. desember 2012 av Maury Lenke til kommentar
*F* Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Kjøp den på DVD eller BD som den er utgitt på nå om det er et så stort problem for deg.Var ikke noe probil, når jeg avsluttet sessong 1 på netflix så jeg bare en løsning, TPB. Jeg syns ikke det er riktig, men det er realiteten. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 13. januar 2013 Del Skrevet 13. januar 2013 Netflix har sesong 2. Men ikke den norske så klart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå