DannyVice Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Hei, Jeg ser etter nye gode hodetelefoner skal brukes mest til musikk, gjerne med god bass og noe film. Prisen skal helst være rundt maks 2000,-. All hjelp hadde blitt mottatt med stor takk Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Beyerdynamic DT-770 Det beste lukkede headsetet i den prisklassen (imo). Veldig bra bass, veldig behagelig å ha på. Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2012 Beyerdynamic DT-770 Det beste lukkede headsetet i den prisklassen (imo). Veldig bra bass, veldig behagelig å ha på. Takk Men er det slik at lyden blir merkbart lavt når man bruker den på telefoner? Lenke til kommentar
Intel94 Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Om du vel 32 ohm utgaven er ikkje det eit problem. Har dratt mitt sett på HTC Sensation og HTC Desire HD uten å ha problemer. Eit godt sett til en meget hyggelig pris! Kan sitte i timesvis uten å bli sliten, oser kvalitet og dei ser meget bra ut! Lenke til kommentar
DannyVice Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2012 Om du vel 32 ohm utgaven er ikkje det eit problem. Har dratt mitt sett på HTC Sensation og HTC Desire HD uten å ha problemer. Eit godt sett til en meget hyggelig pris! Kan sitte i timesvis uten å bli sliten, oser kvalitet og dei ser meget bra ut! Ok takk Nei jeg tenkte å bruke den aller aller mest til bruk ved stasjonær PC. Men tenkte fortsatt om jeg noengang brukte den til Iphonen min om lyden var ekstremt svekket. Men er det 32 som er best all-around? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 (endret) Rett etter jeg svarte her kom jeg over denne tråden: Holder dt770 fortsatt koken? 32 vs 80 ohm diskuteres blant annet. Edit: Et tips forresten; Stikk på Riff, der kan du teste dt-770, ath-m50 og noen Denon og Shure modeller. Endret 26. desember 2012 av Überadri Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå