sheherezade Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Er det noen som vet om man må ringe One Call for å få bestilt microsim? Jeg forsøkte å gå via "mine sider", men da kom det opp at jeg hadde bestilt et simkort av samme type som jeg allerede har, så jeg er lite lysten på å betale 129kr for det som kan vise seg å være et vanlig, stort simkort... Lenke til kommentar
balder80 Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 På hverdager har OneCall en chat med kundesupport (8:30-18), det beste er sikkert å sjekke med dem. http://www.onecall.no/kundeservice/simkort.php Lenke til kommentar
Nik0 Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Tror ikke det finnes mange operatører som fortsatt sender ut standard og micro-sim. Siden i sommer har i hvert fall Telenor og Telia Sonera-selskapene sendt ut "kombi-SIM" som vil si at du får et SIM-kort med begge deler - bare presser ut den typen du trenger. Overrasker meg om One Call ikke har innført dette enda. Lenke til kommentar
chevyz28 Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Det stemmer. Onecall sender ut kombisim. Nanosim tror jeg må bestilles spesielt, men man kan klippe det ut av nanosimkortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå