alba_eagle Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Hei. Jeg formaterte min bærbare PC (Dell Latitude 13) men merker nå at jeg ikke har driveren til å benytte meg av "snarvei"-knappene som Fn+F1 for å sette det i hvilemodus etc. Noen som vet hvilken driver som trenger å lastes ned? Her er link: http://www.dell.com/support/drivers/us/en/19/Product/Latitude-13?s=dhs Lenke til kommentar
DellCare Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 (endret) Hej Det er oftest Quickset driveren der styrer dette. Under "System management" er der 4 anbefalede downloads, som kan have noget at gøre med dette. Da jeg ikke har servicetag (må altid kun gives i privat), kan jeg ikke sige nærmere hvad for en det er. Det eneste jeg kan sige med næsten sikkerhed er, at den er højst sandsynligt listed som en applikation, og ikke en driver. Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLytter Endret 27. desember 2012 av DellCare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå