Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Noe med graviditet *slettet*

Anbefalte innlegg

Noen ganger handler det om umodenhet, andre ganger handler det om at folk vil ha unger på riktig tidspunkt. Riktig tidspunkt er så individuelt (noen ganger finnes det heller ikke et riktig tidspunkt) at man ikke kan ta inn "ressursfull" som den riktige grunnen til at vi får unger på forskjellige tider i livene våres.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det kan være verd å påpeke at 9 uker = to måneder, ganske nøyaktig, og at ultralyd tatt på det tidspunktet har et avvik på 3-5 dager. Som TS selv påpeker, er ikke ultralyddatoen noen sikker indikasjon på noe.

Du har en "utrolig pen" dame og et godt forhold. Hvorfor risikere det for å få vite noe som strengtt tatt ikke kommer til å bety noe som helst hvis du lar det ligge? Dere får et barn sammen, han/hun kommer til å elske deg som sin far uansett og damen likeså. Farskapstesten hengende i ramme på veggen på ungkarshybelen erstatter ikke det du mister.

Geir :)

For d første så kommer det til å henge over deg at du ikke er sikker på at kiden er din, noe som er ganske vesentlig å vite. Hva om ungen ikke er hans og kidens biologiske far finner ut av dette, og vil gjøre krav på ungen. Da føler du deg ikke veldig pappa.

Å ta testen å være sikker løser disse problemene. Om dama nekter deg en slik test, er d ugler i mosen; ingen bra damer nekter deg å vite noe så vesentlig;)

Ta testen du, kommer til å gjemmsøke deg vis ikke

Lenke til kommentar

For d første så kommer det til å henge over deg at du ikke er sikker på at kiden er din, noe som er ganske vesentlig å vite. Hva om ungen ikke er hans og kidens biologiske far finner ut av dette, og vil gjøre krav på ungen. Da føler du deg ikke veldig pappa.

Jeg er ikke sikker på om det stemmer. Jeg er både biologisk far stefar selv, og føler det ikke sånn. Min stedatters barn kaller meg bestefar, og jeg føler ikke det noe anderledes. Nå visste jeg alltid at hun ikke var min, hun var 10 når jeg traff moren hennes første gang... ;)

Hun har akkurat så mye eller lite å gjøre med sin biologiske far som hun ønsker. Det er av livets kompliserende faktorer.

Å ta testen å være sikker løser disse problemene. Om dama nekter deg en slik test, er d ugler i mosen; ingen bra damer nekter deg å vite noe så vesentlig;)

Ingen bra damer liker å begynne forholdet med at du ikke stoler på dem.

Ta testen du, kommer til å gjemmsøke deg vis ikke

Det er nå slett ikke sikkert. Alle er ikke like, og med mindre du har vært gjennom det er det slett ikke sikkert at du ville bli hjemsøkt av det heller.

Geir :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...