Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Noe med graviditet *slettet*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8713

Etter å ha lest første innlegg, så har jeg bare dette å si. Du har nå noen måneder på å bli voksen. Dama trenger ikke å ha ansvaret for to unger.

Lenke til kommentar

Omformulerer : Nå er livet som du kjenner det over!

Noko som skjer fleire gonger i livet. Frå baby til unge, unge til ungdom, ungdom til vaksen. Når ein byrjar i arbeidslivet, får born, flyttar i lag med sin kjære, ungane flyttar ut, ein blir pensjonist osv...

Å få uplanlagte born i ung alder kan vere både positivt og negativt. Det er utvilsamt ein utfordring når forholdet er forholdsvis ungt. Ein fordel er at du er utdanna og har fast jobb.

Å få born tidleg betyr og at dei blir vaksne tidleg. Om du får 1-2 til i løpet av dei neste fem åra så er alle 20 år og kanskje flytta ut til du er 45.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Omformulerer : Nå er livet som du kjenner det over!

Gitt ditt profilbilde og brukernavn er det ikke vanskelig å skjønne at du vet ikke hva du snakker om i det hele tatt...

Er du i tillegg en som ikke vil ha barn mangler du overlevelsesinstinkt og har dermed ekskludert deg fra diskusjonen....

• Liker 1
Lenke til kommentar

Slemme foreldre med andre ord? :D

Jeg liker forresten det at folk skriver "svangerskap" i denne tråden, det gjør meg glad å slippe å lese graviditet som ikke er et norsk ord...

Jeg tror tråden er "løst", OP har egentlig bare et valg om han vil ha det stille og rolig. Selv om han bare er 20+ litt så er ikke et barn en brems. Det var ihvertfall ikke det for meg...

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du lever nok i en boble noen måneder til, fram til du innser at det er din penis som har gjort henne gravid.

Du må ta et valg. Hvis du virkelig liker jenten, kan dette gjøre forholdet deres mye sterkere. Du kan selvfølgelig gå den andre veien og være umoden; håpe på det ytterste at ungen ikke er din.

Jeg håper du tar ansvar; prøv også å ta modne valg for deg, damen og ungen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Gitt ditt profilbilde og brukernavn er det ikke vanskelig å skjønne at du vet ikke hva du snakker om i det hele tatt...

Er du i tillegg en som ikke vil ha barn mangler du overlevelsesinstinkt og har dermed ekskludert deg fra diskusjonen....

Din mangel på intellekt gjennomsyrer ditt ignorante innlegg. Selv den mest mongo skrullingen kan få barn, det betyr ikke at han skal få så mange barn han vil. Barn krever såpass mye at det etter min mening ikke er lurt å få i så ung alder. Dessuten sa jeg ikke at jeg ALDRi vil ha barn.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Din mangel på intellekt gjennomsyrer ditt ignorante innlegg. Selv den mest mongo skrullingen kan få barn, det betyr ikke at han skal få så mange barn han vil. Barn krever såpass mye at det etter min mening ikke er lurt å få i så ung alder. Dessuten sa jeg ikke at jeg ALDRi vil ha barn.

Om du selv ikke er ressursfull så trenger du ikke å anta at andre er lik deg ;)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...