comadore Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Lastet ned AVAST da norton har utløpt. Skulle starte Rome Total war(nedlastet fra cdon)! Tror dere ikke dette drittprogrammet "kastet" spillet i "sandkassen"? Fikk det oppdrettet osv.. men da funker det faen ikke. Noen som vet hva jeg bør gjøre? Orker ikke å måtte reinnstallere absolutt alt jeg har av spill pga avast mener spillet ikke er kjent nok! Følelsen akkurat nå er "jævla drittprogram" Lenke til kommentar
fenele Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Ja. http://windows.microsoft.com/nb-NO/windows/security-essentials-download /thread Lenke til kommentar
Xprez Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Jeg har nå brukt avast i veldig mange år å har aldri hatt noen problemer annet en feil oppdatering en sjelden gang som fikk protection shieldet til å komme med noen false positives. Anyway før den gjør noe sånt så har den vel poppet opp med et vindu der den spør hva du vil den skal gjøre? om så så kan du sette inn unntak om det skulle være et problem selv om det ringer litt pirate edition om den plutselig skulle flagge spillet. fyi mse er den verste dritten jeg har opplevd i hvertfall inne på en maskin der en uvitende alt klikkende tenåring sitter Lenke til kommentar
fenele Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 fyi mse er den verste dritten jeg har opplevd i hvertfall inne på en maskin der en uvitende alt klikkende tenåring sitter Skal du beskytte maskinen mot en 14åring napper du ut tpkabelen(det er ingen anti-virus som beskytter mot dette, hvis du ikke skal sette restriksjoner på alt da). For saklige brukere er MSE en av de beste anti-virus programmene. Lenke til kommentar
-sebastian- Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Jeg hadde nylig et eller annet virus som MSE ikke fant, men som avast! tok knekken på. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 MSE kombinert med anti-malware som Malwarebytes, Spybot eller lignende holder så lenge man ikke trykker på alt man ser og laster ned tvilsomme filer. Lenke til kommentar
TarzanIUnderbuksa2 Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Har dere ikke fått med dere at MSN fikk stryk? http://www.av-test.org/en/tests/home-user/windows-7/sepoct-2012/ Problemet jeg har med Avast er at den tar en stor % av utgående koblinger slik at jeg har problem med å få sett youtube vidoer. Jeg bruker Comodo firewall. Avira dukker det opp hele tiden reklame for Avira med tilbud får å kjøpe det. Bruker nå Avg Lenke til kommentar
fenele Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Har dere ikke fått med dere at MSN fikk stryk? MSE fikk stryk på zero-day trusler ja men hva er sansynligheten for at en enkeltperson får dette? ZD-malware er for det meste brukt mot bedrifter og i bedriftsspionasje og MSE vil bli oppdatert kort etter disse er oppdaget. Dette er også diskutert her. Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 (endret) Lastet ned AVAST da norton har utløpt. Skulle starte Rome Total war(nedlastet fra cdon)! Tror dere ikke dette drittprogrammet "kastet" spillet i "sandkassen"? Fikk det oppdrettet osv.. men da funker det faen ikke. Noen som vet hva jeg bør gjøre? Orker ikke å måtte reinnstallere absolutt alt jeg har av spill pga avast mener spillet ikke er kjent nok! Følelsen akkurat nå er "jævla drittprogram" Last ned Avira. Tar ikke knekken på noen spill, ihvertfall ikke Minecraft etter min erfaring. EDIT: Du kan laste det ned her. Hjertelig Trololo -Fandens Oldemor Endret 29. desember 2012 av FandensOldemor123 Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Avira dukker det opp hele tiden reklame for Avira med tilbud får å kjøpe det. Det tror jeg er en overdrivelse. Med meg så kommer det opp et banner med tilbud kanskje hver 2 dag. Men dette er prisen man må betale for å få et bra antivirusprogram. Hjertelig Trololo -Fandens Oldemor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå