friendly_mute Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Hei Jeg bruker windows xp home edition og er koblet til nett med adsl fra telenor. problem: Selv om jeg er på nett får jeg beskjed fra programmer som feks Outlook Ekspess, Norton antivirus osv at at jeg ikke er oppkoblet. Utrolig kjedlig da jeg ikke får lest mail og oppdatert programvare. På forhånd takk!! Mvh Lenke til kommentar
|SeVen| Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 SKift til Windows Professional, da er dette problemet borte. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Når det gjelder LiveUpdate for Norton, så kan det være at det har blitt laget litt for mange settings.liveupdate filer. Søk etter settings.liveupdate på lokale harddisker og slett de forekomstene av fila du finner for å se om det blir bedre. Outlook Express kan være stilt inn til å skulle ringe opp for å komme på nett, sjekk dette under Verktøy -> Kontoer. Se hvilken oppkobling som står brukt under e-post. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Hei Jeg bruker windows xp home edition og er koblet til nett med adsl fra telenor. problem: Selv om jeg er på nett får jeg beskjed fra programmer som feks Outlook Ekspess, Norton antivirus osv at at jeg ikke er oppkoblet. Bruker du Online sin egen programvare eller XP sin orginale PPPoE-kient og "ringe" opp med? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå