Majjan Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Greg Rizzer forteller oss hvordan Army of Two: The Devil's Cartel skal skille seg ut. Les hele saken Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 God jul! Hvilken planet lever disse skallene i EA (og andre distr. for så vidt) på egentlig? 1 Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 -Masse eksplosjoner og ikke et eneste gram med kognitivt innhold. Enda en oppføring på listen over spill ungene ikke skal få :-) Lenke til kommentar
Lykketrolling Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 "Man skal ha det gøy, skyte masse slemminger og sprenge ting, og så bevege seg videre til det neste punktet i spillet. Jeg mener at dette er en av de store styrkene i spillet." Høres ganske kjedelig ut. Jeg er drittlei av å bare løpe rundt og skyte alt som rører seg. Har gjort det siden Doom på 90-tallt, og til en viss grad allerede før det. Og hva er poenget med så mye co-op nå om dagen? Selv Dead Space går jo over til co-op. Jeg liker co-op når det er valgfritt, men co-op og bra historie går svært sjelden overens. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå