snorkeren Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 (endret) De siste nettene har jeg bare sovet i drømmesøvn. Og nei, jeg er ikke en troller. Jeg drømmer blant annet at jeg har epileptiske kramper, og jeg har øynene åpne så jeg kan se virkeligheten mens jeg samtidig drømmer. I går natt hyperventilerte jeg av en drøm mens jeg såg på veggen i soverommet. Jeg føler meg helt utsovet etter bare tre timer, noe jeg aldri har vært før. Endret 25. desember 2012 av snorkeren Lenke til kommentar
Netj Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Ikke vet om det før. Man har øynene åpne så kan du se virkeligheten mens samtidig drømmer. Tror jeg at kanskje trenger du flere trening om dagen, og du kan har bedre sove om kvelden. 1 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Har du vurdert å forsette å ta medisinen ? Prøv det selv om du tror det ikke hjelper. 1 Lenke til kommentar
snorkeren Skrevet 1. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 1. januar 2013 Jeg har sovet bra og godt etter dette innlegget, men i natt så har jeg bare ligget og vekslet mellom drøm og våkenhet. Og jeg vil ikke begynne på cipralex igjen, for den gjorde at jeg ble sinnsykt tørr i munnen min. Lenke til kommentar
Netj Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Det er fint å du,kan søve bedre nå. Godt nyttår! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå