sameoldwall Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Hei! Jeg og kjæresten fikk nylig soppinfeksjon i underlivet. Hun har fått en pille mot det og er på bedringens vei. Jeg har fått salve som jeg må bruke 2-3 ganger 2 uker etter fri fra symptomer. Spørsmålet mitt er om det er trygt å ha sex med beskyttelse (noe vi aldri har hatt) selvom vi har soppinfeksjon? Med tanke på at vi begge er symptomfrie er det kanskje trygt? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Vent heller til dere er ferdig med kuren, ellers kan det være at dere smitter hverandre frem og tilbake fremover. Best å bare bli heeeelt ferdig med det med en gang. Det er mye annet man kan gjøre istedet for å ha samleie.. mange andre måter man kan kose seg imens Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Det er mye annet man kan gjøre istedet for å ha samleie.. mange andre måter man kan kose seg imens Husk at god håndhygiene er kjedelig, men veldig, veldig viktig. Lenke til kommentar
sameoldwall Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2012 Husk at god håndhygiene er kjedelig, men veldig, veldig viktig. Ahaa, så er oral no farlig? Lenke til kommentar
sameoldwall Skrevet 28. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2012 Vent heller til dere er ferdig med kuren, ellers kan det være at dere smitter hverandre frem og tilbake fremover. Best å bare bli heeeelt ferdig med det med en gang. Det er mye annet man kan gjøre istedet for å ha samleie.. mange andre måter man kan kose seg imens Tusen takk for svar! Kjæresten er kvitt soppinfeksjonen, mens jeg er fri for symptomer men må bli ferdig med kuren, er det trygt å tilfredstille henne oralt? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Så lenge hun ikke smaker rart eller noe sånt så! Sjekk for ''klumpete utflod'' og 'rar lukt', f.eks. Jenter kan trenge en stikkpille (også reseptfritt, for innvendig bruk) og da får man en gedigen dose med canesten, så den trenger bare tas en gang så er man ferdig. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 29. desember 2012 Del Skrevet 29. desember 2012 Neida bare smitt deg selv til du blir steril. kan ikke bli bedre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå