aBadMan Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) Hei Jeg har skaffet meg Tritton 720+ og jeg har problemer med å få den til å funke på pc'en, ingen lyd. Jeg koblet den til den optiske inngangen bakpå PC'en (Spdif out?), men den vil bare ikke funke. Har "Asus Rampage Gene II" hovedkort, så den er litt gammel. På Xbox'en funket det uten problemer. Noen som har hatt samme problem? Må jeg kjøpe et nytt hovedkort eller kanskje et lydkort? Edit: Fant ut av det. Endret 24. desember 2012 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 24. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2012 Denne lyser ikke når den er tilkoblet til pc'en, men den lyser når den er koblet til Xbox'en. Hva betyr det? Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 At den mottar et Dolby digital lydsignal. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 4. april 2013 Forfatter Del Skrevet 4. april 2013 Er ikke fornøyd med dette headsettet, Utrolig irriterende "buzz"lyd i bakgrunnen når jeg gamer. Har også prøvd på laptop... samme lyd. Har prøvd to forskjellige og begge har hatt den lyden. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 5. april 2013 Del Skrevet 5. april 2013 Samme her! Er dritt lei av disse spillheadsettene nå, bare dritt alt sammen! Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 12. april 2013 Forfatter Del Skrevet 12. april 2013 Jeg ser at det kommer et nytt Logitech G35 i mai (bedre bygget, så de ikke knekker så lett). Så blir å skaffe meg det. Får faktisk sendt tilbake dette headsettet til Komplett, selv om det ble kjøpt i desember. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå