Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst] Pcen vil ikke skru seg på

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man kobler fra alt for å feilsøke. For alt man vet så kan jo det være en kortslutting i en av komponentene som hindrer PSU i å slå seg på. Etter hva jeg tror skulle du ikke kunne skade noen komponenter ved å jumpstarte PSU. Jeg har riktignok hørt om det det finnes hovedkort som ikke liker det da.

Lenke til kommentar

Hva f@£n er det Chieftec driver med? Har tidligere hatt inntrykk av at de PSU-ene er helt kurante. Selv har jeg hatt 4 Chieftec-er som har tatt kvelden (plutselig død). I tillegg kommer to kamerater hvor chieftec PSU-ene tok kvelden, og nå denne? På to av mine og en av kameratene mine så døde de rett etter strømbrudd.

Lenke til kommentar

En som jeg har snakket med tidligere og som har hjulpet meg sa dette.

Da skal du klare deg lenge med denne:

http://www.komplett....ku=376060#extra

Skjermkortet ditt trekker 108 watt, hvis vi regned med at du har en verstingCPU på 125 + hovedkort som trekker 50, + 2 disker som trekker 10 watt hver, + vifter, så er vi oppe i litt under 350 watt

Tror dere det stemmer og at den fungerer bra? Vil bare være helt sikkert, visst noen har noen konkrete svar :)

Lenke til kommentar

Nei, det var ikke noen spesiell butikk, bare trodde de kanskje hadde det på expert/elkjøp eller noe. Kan faktisk hende det er en butikk her da som selger deler, det er i hvertfall en butikk som heter Argdata og de selger ihvertfall bare pcer og slikt, er ikke umulig at de kanskje selger psuer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...