Rabbanito Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 har 3 spendon kort med 2500 tilsammen, kan jeg betale 2500 med spendon kortet og 5500 med kortet i banken når en faktura er på 8000? kan jeg bruke spendon i banken? Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 22. januar 2013 Del Skrevet 22. januar 2013 (endret) Du har sikkert fått fikset det på en annen måte, men tror uansett dette kan være til hjelp: Det skal gå an å overføre penger du har på SpendOn til f.eks. Paypal. Jeg gjorde dette, fikk etterpå en melding om at jeg måtte verifisere dette med å skrive inn en kode som du finner på transaksjonsoversikten på SpendOn-kortet. For å finne denne må du få dette på SMS. Hvordan sjekker jeg transaksjonene på kortet?De 5 siste transaksjoner er kun tilgjengelig på vår SMS tjeneste; Send kodeord SPENDON <mellomrom> etterfulgt av de 8 siste sifrene av kortnummeret til 2258. SMS tjenesten koster kr. 5 pr. melding som belastes ditt telefonabonnement. Mer infor her Endret 22. januar 2013 av Stian Aarskaug Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå