snorkeren Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) Jeg er uggen der som jeg har mensensmerter når jeg har mensen. Jeg har bæsjet litt i dag og det har hjulpet, men verken kommer selv om jeg er helt tom for bæsj. Hva kan det være? Ps, jeg er ikke gravid, for jeg har aldri parret meg. Endret 24. desember 2012 av snorkeren Lenke til kommentar
festen Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Min analyse er at beskymring over "små" problemer, har med for kjedelig liv å gjøre, slik at en begynner å henge seg opp i og fokusere / blåse opp små ting, fordi en lever i en lite spennende verden.... Syns du omtalte bingo i en tråd tidligere. Det er vel ikke akkurat "prime time"... Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Spist for mye idag? Lenke til kommentar
snorkeren Skrevet 24. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2012 Spist for mye idag? Nei. Lenke til kommentar
snorkeren Skrevet 24. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2012 Min analyse er at beskymring over "små" problemer, har med for kjedelig liv å gjøre, slik at en begynner å henge seg opp i og fokusere / blåse opp små ting, fordi en lever i en lite spennende verden.... Syns du omtalte bingo i en tråd tidligere. Det er vel ikke akkurat "prime time"... Vi som bor på omsorgsboligene har koselig bingo en gang i måneden. Og jeg går på bingo på Tysværtunet en gang i uka. Det er prime-time for meg, hvis prime-time betyr kjekk tid eller noe sånt. Jeg vet ikke hva prime-time betyr, men jeg tror de betyr noe positivt. Lenke til kommentar
festen Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Vi som bor på omsorgsboligene har koselig bingo en gang i måneden. Og jeg går på bingo på Tysværtunet en gang i uka. Det er prime-time for meg, hvis prime-time betyr kjekk tid eller noe sånt. Jeg vet ikke hva prime-time betyr, men jeg tror de betyr noe positivt. Det jeg bare har opplevd selv er at når livet er mindre, blir små ting større. Hvis du fant på større aktiviteter, hva nå det skulle være. Det er sånn at du kanskje da ville se større på de mindre tingene. Som kunne hjelpe deg. Jeg vet bare ikke hva slags aktiviteter det skulle være. Men har en ting og drive med som er spennende nok, hjelper det i forhold til å sette tingene i rett perspektiv. Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Nå er ikke jeg noe dame, og har liten peiling på akkurat det området her, men av det jeg har erfart når jeg hadde samboer, var at mensen smertene lett kunne komme 1 - 2 uker i forveien en veldig sjelden gang. Da var det bare å legge seg ned, slappe helt av, og la noen andre varte deg opp til du blir bedre hehe. Jeg kan ikke akkurat fortelle hvorfor det skjer, men for meg og samboeren min så var det enkelte ganger det skjedde i hennhold til samleie, men siden du aldri har "parret" det, så er jo det utelukket da. Kan være at du har stresset mye i det siste, vært nervøs, skeptisk osv. Det er jo jul, og i jula kommer bekjymringer på løpende bånd hos mange mennesker. Og bekjymringer kan gi store konsekvenser, som til og med alt for tidlig eller for seint mensturasjon hos damer. Hvis smertene blir for store, så reis på apoteket og kjøp "Naproxen". Det er medisiner som er laget for mensturasjons smerter, og etter å ha tatt 2 tabeletter, så tar det ca. 30 minutter, så går du fra foster stilling til å kunne stå å lage middag. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Mensen er ikke alltids regelmessig. Det kan hende den kommer allerede nå. Er vanlig å få mensensmerter dager før man får selve mensen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå