Bonna86 Skrevet 14. januar 2013 Del Skrevet 14. januar 2013 Er det noen som IKKE har preferanser? Nei, nettopp,det var i grunn mitt poeng. Ergo skjønner jeg ikke heller hva du vil frem til eller hvordan du klarer å trekke de konklusjoner som du gjør. Lenke til kommentar
Woman Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 Akkurat mage er faktisk veldig uviktig for meg. Utseende generelt sett er ganske viktig, men sixpack er absolutt ikke et must. Tvert imot. Syns ofte at menn med helt vanlig, slank mage gjerne er litt finere enn menn med skikkelig markert sixpack. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 17. januar 2013 Del Skrevet 17. januar 2013 (endret) Altså jeg sier ikke at det å ha six-pack hadde vært en deal breaker.. Det kunne jeg lett fikset på med noen ekstra gode middager Tar du kontant betaling også? Endret 17. januar 2013 av fenele Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 17. januar 2013 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2013 Rart en six pack skal være avgjørende om en mister en jente eller ei Ser vertfall treningssenteret har så godt som doblet seg i Januar, så trådstarter er nok ikke alene. Hehe, jeg er nok ikke en av dem. Har trent på treningsstudio 3 ganger i uken siden sommer, og har gått ned rundt 25 kilo. Men nå som jeg nærmer meg "slank" har jeg fått ekstra motivasjon til å trene, og var derfor jeg spurte. Skal jeg være fornøyd med "slank", eller skal jeg gå hele veien ned til sixpack? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. januar 2013 Del Skrevet 18. januar 2013 Du må spør deg selv hva du selv ville vært mest fornøyd med :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå