johan1 Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Det jeg lurer på er om sixpack tenner jentene(SIXPACK, ikke skinnypack, stor forskjell). Og hvilke kroppsdeler er viktig for dere? Tenk utseende, ikke personlighet! Vet personligheten er viktigst, men hva liker dere på kroppen? Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 jeg liker sixpack Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Jeg liker ikke sixpack. En mann skal ha en god mage man kan kose med og slappe av på. 6 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Jeg liker ikke sixpack. En mann skal ha en god mage man kan kose med og slappe av på. Hmmmmmm.... 4 Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 (endret) News Flash! Folk har forskjellig smak! Heller lær å akksepter den du er, en ting fleste damer liker er en mann med selvtillit. Endret 25. desember 2012 av AvidGamer 5 Lenke til kommentar
Netj Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Jeg søker om 'sixpack' og finner jeg flere bilder. hvilke kroppsdeler er viktig for dere? Jeg tror at 'sixpack' er for mye. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Hmmmmmm.... Litt ''ølmage'' er faktisk veldig turn-on. 5 Lenke til kommentar
johan1 Skrevet 25. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2012 Grunnen til at jeg spør er vel det at jeg har begynt å trene ganske hardt for å få den kroppen jeg vil ha til sommeren. Jeg er ungdom, 16 år, bare så det er sagt. I denne alderen er sixpack "turn-on" hos ganske mange av de "fine" jentene, men hvordan blir dette når man er 19-25 år? Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Fremdeles individuelt. Jeg har aldri syntes noe særlig om six packs siden jeg prøvde å kose meg en kar som hadde det.. gigantisk turn-off å kose med stein. Før da (jeg var vel ca 16) så hadde jeg aldri tenkt på det engang. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Turn-on. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Fremdeles individuelt. Jeg har aldri syntes noe særlig om six packs siden jeg prøvde å kose meg en kar som hadde det.. gigantisk turn-off å kose med stein. Før da (jeg var vel ca 16) så hadde jeg aldri tenkt på det engang. Den er jo ikke hard om man ikke strammer. Muskler er gjerne myke når de er avslappet Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 (endret) Den er jo ikke hard om man ikke strammer. Muskler er gjerne myke når de er avslappet Vel, når jeg tenker ''six pack'' så tenker jeg muskler som er der uansett, også gjerne at de er noe tynnere (noe man må være for å få en ordentlig six pack). Det er bare ikke MEG, for å si det sånn. Jeg foretrekker en god, rund, myk mage jeg kan legge hodet mitt på mens vi ser film og koser. PS: Det ser kanskje pent ut, men er veldig lite godt å kose med! Endret 25. desember 2012 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Vil nok si at de fleste foretrekker Sixpack og en veltrent kropp, selv om Buffy ikke gjør det (No offence til deg, guurrrl). Det er jo sikkert ganske individuelt, men du MISTER i hvert fall ingen jenter av å ha det (i så fall svært få), heller tvert i mot. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 (endret) Altså, man blir ikke avvist av å ha six pack. Selv om noen her sier at de ikke liker det, betyr det ikke at de ikke kommer til å like en med magemuskler. Så gi faen, tren mye. Å ha en godt trent tropp er i alle fall ansett som attraktivt i disse dager Endret 25. desember 2012 av logaritmemannen 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg BuffyAnneSummers Skrevet 25. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 25. desember 2012 Altså jeg sier ikke at det å ha six-pack hadde vært en deal breaker.. Det kunne jeg lett fikset på med noen ekstra gode middager 11 Lenke til kommentar
Oppvaskkost123 Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Jeg sier ja takk til sixpack og muskler. Lenke til kommentar
1814_ Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Jeg ser penere ut i ansiktet med litt ekstra kroppsfett og det er for meg viktigere enn sixpack. Kroppen ser fortsatt veldig bra ut med 15 prosent kroppsfett for en som pumper jern. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Dritt i hva damene syns, kjør sixpack vist det er det du er komfortabel med. Å være komfortabel med seg selv, er vel kanskje det som er mest attraktivt, men når er ikke jeg jente Lenke til kommentar
Netj Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Jeg ser penere ut i ansiktet med litt ekstra kroppsfett og det er for meg viktigere enn sixpack. Kroppen ser fortsatt veldig bra ut med 15 prosent kroppsfett for en som pumper jern. Ser meget godt ut for noen som med 15% eller 12% kroppsfett. Tror jeg at det er vanligvis 'i godt form'? Og så jeg trenger ikke å bryr mye meg om meg selv med det slags mann Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå