Catz007 Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Hei, jeg har kjøpt en core i5 til bygget mitt. Men når jeg innstallerte den gjorde jeg det feil vei, men fikk den av og når jeg gjorde det var jeg svakt borti begge pinnene. Vil den da virke, eller er den ødelagt. Vil helst ha svar fort. Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Hva mener du?? Det er ikke noen pinner på selve cpu'n, men på sokkelen. Er det de du har klart å bøye? Isåfall kan du like godt bare bytte HK. Lenke til kommentar
Catz007 Skrevet 24. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2012 Hva mener du?? Det er ikke noen pinner på selve cpu'n, men på sokkelen. Er det de du har klart å bøye? Isåfall kan du like godt bare bytte HK. Jeg kom litt borti begge, tror jeg. Men ikke hardt. Eller ble de ødelagt nor jeg monterte cpuen feil vei. Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 hvis du har bare vært borti kontaktflatene på cpu, og du har på forhånd utladet deg selv for statisk elektrisitet så bør det gå bra. Pinnene på hk er en no go desverre. Lenke til kommentar
Catz007 Skrevet 25. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2012 (endret) hvis du har bare vært borti kontaktflatene på cpu, og du har på forhånd utladet deg selv for statisk elektrisitet så bør det gå bra. Pinnene på hk er en no go desverre. Tror ikke jeg rørte pinnene, men virker utladingen ved å røre innsiden av fractal design define r4, og en modulære strømforsyning som ikke er plugget inn. Endret 25. desember 2012 av Catz007 Lenke til kommentar
Catz007 Skrevet 25. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2012 Hadde nagelen inn under kanten på cpuen, da. Men vil pinnene på sokkelen bli ødelagt da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå