Blizzair Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Heeei igjen (: Jeg lurte bare på om det er noen som er interreserte i å prøve ut World of Warcraft ? Isåfall kan jeg sende ut gratisprøveversjoner. Grunnen til at jeg går på forum med dette er at jeg er en mountsamler, og rekrutterer du en venn, så er det mulighet for at du får en mount Har ikke veldig mange kjente som ikke spiller wow, ellerså er de rett og slett ikke gamere. Så her er det noe å hente for meg, og noe å hente for deg! Gi en lyd om dette høres interressant ut ^^ MvH Maria (: Lenke til kommentar
Rushpowr Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Bare og farme mounts oxo det, fikk for en uke siden Fiery Warhorse's Reins Lenke til kommentar
Blizzair Skrevet 24. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2012 Jeg har 107 mounts nå ^^ Så har farma det meste jeg kan egentlig. Fokuserer på repmounts fra pandaria osv nu, så trenger jeg jo disse som er så saaatans vanskelige å få tak i :( Lenke til kommentar
Rushpowr Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 hehe tror jeg har 152 mounts nå så flyr på den 150 mounts rewarden hel tiden nå hehe Lenke til kommentar
Blizzair Skrevet 25. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2012 oohh minsunner deg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå