Mr_Pingvin666 Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 jeg har en web server, men den kan ikke vise php filer, er det noe jeg har bissforstått, eller trenger jeg bar en anen web server?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 1. Endre det stygge brukernavnet ditt. 2. Kanskje forklare hvilken webserver du bruker ? Innstallert PHP ? Endret i php.ini ????? Lenke til kommentar
Mr_Pingvin666 Skrevet 11. september 2003 Forfatter Del Skrevet 11. september 2003 fuck you jeg hvet at nicket mitt suger, men har brukt det i 8mnd nå så det kan ikke bare byttes i en fei..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Jaja... bruker du apache? har du installert php? Lenke til kommentar
Mr_Pingvin666 Skrevet 12. september 2003 Forfatter Del Skrevet 12. september 2003 nei, holder på å laste den ned nå, hvor kan jeg laste ned php, og er det vanskelig å instalere??? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 12. september 2003 Del Skrevet 12. september 2003 Har ikke prøvd dette selv men har hørt det er bra. PHP Triad er en pakke med Apace, PHP og mySQL i en og samme installasjon. Det er verdt et forsøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå