aklla Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 DET HAR IKKE VÆRT JUL I ÅR HAHAHA Jula varer helt til påske den Eller, fasten er jo derimellom Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Nå må du huske på at noen faster faktisk i desember, blant annet våre nye landsmenn. Når du sier fasten på en sånn måte, med et så bestemt pronomen som det der så kan de finne det truende og føle seg uvelkommen. Som om de ikke er velkommen i Norge, bare fordi de faster på et annet tidspunkt enn oss, og kaller fasten for et eller annet rart, ramerdingdong elns? Derfor foreslår jeg at du bruker et ubestemt pronomen når du snakker om faste, for det er mange som ikke liker det når du er så hard i stemmen og bestemt i ordene, spesielt ikke når det er snakk om pronomen. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Du mener Ramadan? Da hadde jeg jo sagt det, den katolske kirken har ingen konkrete navn på fastetiden, så det er vanskelig å kalle det for noe anet enn fasten Så, jeg bruker relativ pronomen så lenge jeg sikter til en konkret navneløs katolsk fasteperiode som er natturlig å nevne i forbindelse med andre katolske fasteperioder. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 Ramadan var i juli-august i 2012. Lenke til kommentar
Stonescar Skrevet 8. januar 2013 Del Skrevet 8. januar 2013 DET HAR IKKE VÆRT JUL I ÅR HAHAHA HAHAHA Det er sant Jeg får ønske meg en til til jul i år også da God pinse! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) Barbermaskin til 2500,- (som jeg kjøpte til meg selv), bærbar PC til 6000kr (som jeg også kjøpte til meg selv) Hugo Boss Shower Gel, Puma spray, Umbro såpe, penger 1300kr, 13 Blu-Rays samt Friends Blu-Ray Collection Endret 12. januar 2013 av iToMaN Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 Barbermaskin til 2500,- (som jeg kjøpte til meg selv), bærbar PC til 6000kr (som jeg også kjøpte til meg selv) Hugo Boss Shower Gel, Puma spray, Umbro såpe, penger 1300kr, 13 Blu-Rays samt Friends Blu-Ray Collection det har ikke vært jul i år Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. januar 2013 Del Skrevet 12. januar 2013 (endret) Herregud at du ikke skjønte jeg mente jul ifjor. Makan så godt gjort Jeg har egentlig jul hele året rundt med mine store kjøp! Endret 12. januar 2013 av iToMaN 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå