BIM-Tech Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Fikk influensa, ca 40 i feber, verk i muskler.... Ekstra innlevering fra skolen på ca 14 sider om pedagogikk, frist 7 januar.. Jepp, alt er som normalt :-) 1 Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Ny dyne og sengeklær Game of Thrones sesong 1 PS3 headset med mic Nyeste boka til J.K.Rowling Kvalitetsøl Sjokolade Gavekort på Amfi og Jysk Potesokker til valpen Spennende kjøkkeningredienser (Granatepleeddik, ramsløk..) Bag og toalettveske i skinn fra jobben Også er det to venninnegaver jeg ikke har fått enda. Er veldig fornøyd. Lenke til kommentar
Cakenommy Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 (endret) Staffelie, grips til å ha under pumps, ullsokker og pledd, skjønnhetsprodukter, te, fresh pengbok som allerede var fylt, mer penger, Super Mario plush, ting til jeg skal flytte ut osv. Mangler fortsatt ett par gaver, men er mer enn fornøyd med det jeg allerede har fått. Endret 25. desember 2012 av Cakenommy Lenke til kommentar
""" Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 4500 kr Nintendo WII U Fjällräven jakke Tre par sokker Pysjbukse Et par BR-filmer Vannkoker Tacoskjellholdere Fantastisk nerdete superheltbordkalender laget av samboer (denne vant) Speilreflekskamera En palle med ved Veldig fornøyd! Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 (endret) Til meg: * 2000 kr * Multifunksjonskriver * Støvsuger * 2 gjestehåndklær * Firkløversjokolade * Smarttelefonhøyttaler * Downton Abbey-bok * Dusjsåpe * Deodorant * Ugle-ovnvott * Ugle-gryteklut * 2 par votter * Vanter * 2 "halser" * Skjerf * 3 par sokker * Ørevarmer * 4 Hello Kitty-glass * Boka Tilbake til Tall Oaks * Klut * Badehåndkle * Keep Calm and Carry On-sparebøsse * Hello Kitty sukkertøy * 2 pakker med ansiktsservietter * Såpeconfetti * Sandwich-grill * Bestikksett Til både mannen og meg: * Pledd * Bestikksett * Rosendahl-bolle * Lyslykt * 2 telysholdere Endret 25. desember 2012 av yvonne2 Lenke til kommentar
koots Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 2 stk lommebøker 2 stk kokebøker, beholder Hellstrøm Jr der Navy peacoat Skjerf Slalomski Boxer Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Herregud så mange gaver dere har fått. O.o 3 000 i kontanter. 500 i gavekort. En grytevott. Et sengesett. En skål. Lenke til kommentar
Gendarmerie Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 - 2 x utenlandsturer (mora mi gav meg en tur+hotell til Estland i vår, faren min betaler flybillett og visumsøknad dit jeg skal i sommer) - 6000 kr (øremerket tur i sommer) - 2000 kr fordelt på 4 VISA spendon-kort - To kjøkkenkniver - Gavekort på Elkjøp 3500 kr - Øl, vin og whisky - Bøtte med protein fra broren min Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Herregud så mange gaver dere har fått. O.o 3 000 i kontanter. 500 i gavekort. En grytevott. Et sengesett. En skål. Foreldre, et par søsken, onkel og tante her, der og borti der, besteforeldre, besteforeldre, fre-fire venner, venner av familien. Blir fort noen gaver. 1 Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 1200 kr. 2 tuborg Godteri. Litt klær. Wunderbaum. Lenke til kommentar
ThePredator9 Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Fikk me 56 tommer smart tv:-) kjempefornøyd 1 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 25. desember 2012 Del Skrevet 25. desember 2012 Bestikk. Vil ikke ha meg her lenger 1 Lenke til kommentar
Heddy Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Tøfler Leggvarmere Brodder Gavekort på nye briller Genser Håndkler Pynt til hybelen Godteri Penger Yndlingsparfymen min Stekepanne Julepynt Quizbok Skjerf Veldig godt fornøyd! Bare ting jeg trenger, eller som folk vet jeg er glad i. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 26. desember 2012 Del Skrevet 26. desember 2012 Etter å ha telt over alle sokkene og boxerne mine var det 18 sokkepar, og 12 boxere Deilig å slippe å kjøpe det selv Lenke til kommentar
AresSmiling Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 penger , noe som jeg har bruk for + masse søte småsaker!! Lenke til kommentar
spamex Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Skjorter Pysj-bukse Gensere Lighter Boksere Tastatur Datamus Er fornöyd med det jeg har fått siden jeg har mangla skjorter og gensere Lenke til kommentar
ThePredator9 Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Mangler selv skjorte... fikk dressmann til å bestille inn xxxl, da mine xxl ikke passet lenger.. spennende å se om jeg får den før nyttårsaften.. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Så langt har jeg fått: Jan Zahl: Kontroll på kontinentet - Historien om Kaizers Orchestra Alexia Bohwim: Golddigger Judith Shalansky: Atlas over fjerne øyer William Sheridan: Beginner's Guide to Building Ships in Bottles Alan Partridge The Complete Collection (DVD) En smurf (jeg samler, Danielzu gir de til meg i gave hvert år) Blu-Ray-spiller fra Sony Vinåpner med foliekutter 1200 kr i 200-lapper Moods of Norway-hettegenser Gode ullsokker I tillegg har jeg noen gaver som venter på meg hjemme. e: Åpna innboksen og så at jeg også hadde fått Deus Ex: Human Revolution fra en snill sjel. Tusen takk. I tillegg til dette, fikk jeg en ny Razer Lycosa (det gamle begynte å bli ustabilt), en ny Razer DeathAdder (helt svart, med fletta fiberkabel elns), en flaske Faustino I Gran Reserva, en flaske "The Brave Navigator Spiced Caribbean Rum", en pakke rørsukker og 3 lime. (ikke avbildet, 3 lime). 2 Lenke til kommentar
Stonescar Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 En hjemmelaget boksølvott var det råeste jeg fikk! Skal prøve å legge opp ett bilde av den Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 2. januar 2013 Del Skrevet 2. januar 2013 En hjemmelaget boksølvott var det råeste jeg fikk! Skal prøve å legge opp ett bilde av den DET HAR IKKE VÆRT JUL I ÅR HAHAHA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå