Mobil eksperten Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Ja, jeg har en del animasjoner, men det er rett før jeg sletter alle. Det som er så 'utrolig' irritrendes er at de er så veldig trege den første runden, og etter det går de dobbelt så fort. På wappen er de helt normale, men når jeg går inn på Bilder og klikker på en animasjon så skjer det tullet. Hva kan dette være, er det noen instillinger på telefonen? Takker for svar :smile: Lenke til kommentar
ch3650 Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Har samme problem med 3650!! De går mer enn dobbelt så fort på den som f.eks på 6610...! Hva er feilen?? Tror det er det på alle 3650'r... riktig?? Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 var ikke så dårlig på min ,men jeg merka at det gikk litt fortere enn på nokia 6610. mulig det er pga prosessor hastigheten til 3650 er litt raskere enn 6610 :-? Lenke til kommentar
anderslien Skrevet 11. september 2003 Del Skrevet 11. september 2003 Da jeg hadde SE P800, så gikk animasjonene kjempe fort! Da jeg fikk en Siemens SL55,s å var det bare så vidt den samme animasjonen begynte! Da jeg fikk meg Panasonic GD87, så gikk den ganske mye fortere enn SL55 og tregere enn P800, så det har å si fra mobil til mobil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå