Hårek Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Noen innlegg er slettet pga kverulering fra flere. Nå holder det! 1 Lenke til kommentar
Distressor Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Hold on' a sec now. OS X er ikke støttet på en standard Dell. At det går an å installere Mac OS å en PC vet jeg allerede. Det var hele sammenligningen, at det finnes hackintosher er jeg fullstendig klar over. EDIT: Burrrrn! Å installere OS X på noe annet enn Apples produkter bryter med EULA'en deres, så OS X støttes ikke av noen andre fabrikanter av datamaskiner (selv om man fint kan installere OS X på alt fra DIY-PCer til konkrete Dell-modeller). Lenke til kommentar
SUSE and Pepsi Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 Å installere OS X på noe annet enn Apples produkter bryter med EULA'en deres, så OS X støttes ikke av noen andre fabrikanter av datamaskiner (selv om man fint kan installere OS X på alt fra DIY-PCer til konkrete Dell-modeller). Fint. Da har vi konkludert med det. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 30. desember 2012 Del Skrevet 30. desember 2012 I teorien kan OS X installeres på hvilken som helst PC som har en Intel CPU fordi Mac også har Intel CPU'er. Men dette er i teorien da, selv om det virket konge for meg på den XPS'en jeg installerte OS X på. Det eneste lille problemet var WiFi kortet, men det ble fikset også. Lenke til kommentar
dbass Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 I teorien kan OS X installeres på hvilken som helst PC som har en Intel CPU fordi Mac også har Intel CPU'er. Men dette er i teorien da, selv om det virket konge for meg på den XPS'en jeg installerte OS X på. Det eneste lille problemet var WiFi kortet, men det ble fikset også. Ikke hvilke som helst maskin med intel-cpu, men på system som har samme hardware som Apple har brukt i sine. Antakeligvis har Apple hoppet over et par chipsets osv, og da er drivere til dette vanskelig å finne. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 31. desember 2012 Del Skrevet 31. desember 2012 Nå må dere lese emnet, og skjerpe dere litt. Lag en ny tråd ffs. 3 Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Nå må dere lese emnet, og skjerpe dere litt. Lag en ny tråd ffs. Ja,blir litt tungvindt å bli møtt med 2 sider med usakelig, i denne sammenhengen, vas. Men jeg poster mitt spm her like godt. Lang historie kort, jeg tok ut rammen og når jeg setter den i igjen så vil ikke pcen boote. Nettop instalert windows på ny pga nytt hk,cpu så har ikke lyst til å gjøre det igjen. Mye å laste ned igjen med svak linje. Kan det hjelpe å skrive: chkdsk c: /f /p /r ? (Hva betyr f, p og r i dette tilfelle? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8713 Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 chkdsk /? gir deg svar på den. Det vill ikke hjelpe om rammen er årsaken til ditt krash. chkdsk er forkortelse for check disk og er en kommando som stammer fra den tiden filnavnene bare hadde 8+3 bokstaver. Start heller en ny tråd du... Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 1. januar 2013 Del Skrevet 1. januar 2013 Niks, er det ram som er problemet bør du prøve å sette RAM brikkene i et annet spor, eventuelt prøve med bare n brikke først. 1 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 3. januar 2013 Del Skrevet 3. januar 2013 Kan det hjelpe å skrive: chkdsk c: /f /p /r ? (Hva betyr f, p og r i dette tilfelle? http://www.microsoft.com/resources/documentation/windows/xp/all/proddocs/en-us/chkdsk.mspx?mfr=true 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå