s0lberg Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Hei. Er rimelig lei sånne stygge "svetteringer" på diverse skjorter og tror ikke jeg svetter noe spesielt mer en andre. Så er det noen som har tips til deodoranter som fungerer på dere? Forresten, God jul Solberg Lenke til kommentar
Ole3 Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Apotekets Cosmica serie funker fint for meg Ole Lenke til kommentar
s0lberg Skrevet 25. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2012 Apotekets Cosmica serie funker fint for meg Ole Takker for svar. For prøve denne når butikkene åpner igjen. Lenke til kommentar
s0lberg Skrevet 21. august 2013 Forfatter Del Skrevet 21. august 2013 Noen som har flere tips? Lenke til kommentar
Hertug Fluesopp Skrevet 22. august 2013 Del Skrevet 22. august 2013 Jeg heller litt tran på en svamp og bruker den. Jeg lukter litt fisk, men svettelukta er borte. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Funka det ikke ettersom du tok opp en gammel tråd? Har sett en stor tråd angående dette en gang, du kan sikkert søke deg fram til det. Jeg bruker Cosmica creme uparfymert(på apoteket), lyseblå med hvit topp. Lenke til kommentar
BRis00 Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 prøvde en på apoteket, virket ikke på meg.. er sånn hvit deo.. så blir det hvit farge under armen :OO Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Axe, because first impressions last. Forresten hørt om http://www.hela.no/Undersider/Flekkfjerner1.html Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 L'oreal Men Expert er de beste jeg har funnet de siste 5 årene iallefall; http://www.loreal-paris.co.uk/men/deodorant/roll-on.aspx Disse er for meg utrolig mye bedre enn axe (som jeg brukte før) og de andre butikkmerkene, og er også normalt priset (ca 40/stk) i motsetning til mange av de andre fra kosmetikkmerker. Det er ikke så mange steder som har de, men passer på å kjøpe med hvis jeg er på Colorline eller lignende - der koster de 29,- og har 3-for-2 tilbud innimellom. -Har kjøpt de på både Rema og Spar/Meny, så det er litt opp og ned hvilke butikker som fører de. Lenke til kommentar
s0lberg Skrevet 23. august 2013 Forfatter Del Skrevet 23. august 2013 Vil ikke påstå at den gjor underverker den Cosmica fra apoteket. Men kjøpte meg et nytt merke igjen, for se om denne gjør susen. Denne ble også kjøpt på apoteket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå