AnonymDiskusjon Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 OK har fått meg kjæreste, og her om dagen fortalte hun meg at hun ikke likte bestekompisen til broren sin. Hun sa at han var ekkel osv. Jeg spurte hvorfor, og da kom det frem at han på mange måter nærmest har mobbet henne når han har vært hjemme hos dem. Men det jeg reagerer mest på var en gang han var med kjæresten sin på familiemiddag av noe slag hjemme hos familiens hennes. Og hun måtte sitte ved siden av henne, og frekk som han var tok han henne (kjæresten min) på puppen, samtidig som at kjæresten hans også var der, og resten av familien til kjæresten min! Hva skal man si om dette? Er det noe jeg burde gjøre? Har aldri hørt om eller tenkt ut et lignende scenario før.. Anonym poster: 266869b7ea545cdc2d4e18b7c35d7aa4 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) Var det noe mer bak det? Om han bare tok henne på puppen for morroskyld så gjør det vel ikke noe? Jeg tok selv på puppene til dama til treningskameraten på en pub her for litt siden, det var i selvforsvar da hun kløyp i "puppene" mine først Han tok senere igjen ved å ta på puppene til dama mi da vi var på trening et par dager senere. Null stress så lenge det ikke ligger noe mer bak det, hvertfall ikke for min del Har til og med opplevt at en kamerat kysset dama mi på fylla, rett forran meg, kun for å provosere. Kommer litt ann på hvem som gjør det, men det gjør sjelden noe om det kun er for morro. Endret 24. desember 2012 av Kjetil_90 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 25. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2012 Var det noe mer bak det? Om han bare tok henne på puppen for morroskyld så gjør det vel ikke noe? Jeg tok selv på puppene til dama til treningskameraten på en pub her for litt siden, det var i selvforsvar da hun kløyp i "puppene" mine først Han tok senere igjen ved å ta på puppene til dama mi da vi var på trening et par dager senere. Null stress så lenge det ikke ligger noe mer bak det, hvertfall ikke for min del Har til og med opplevt at en kamerat kysset dama mi på fylla, rett forran meg, kun for å provosere. Kommer litt ann på hvem som gjør det, men det gjør sjelden noe om det kun er for morro. Vel det var en interessant historie. Men er ikke noe vennskapelig i dette. Han har visstnok vært ekkel og plaget henne hver gang han har vært med broren hennes. Og under denne episoden så satt hun seg bare ned før han begynte å forsyne seg.. Anonym poster: 3e1fc401ee213e8c42ef40acfd7f273e 1 Lenke til kommentar
norskgoy Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Anmeld det som voldtekt. Det er jo eneste norske kvinner kan. Si ifra når det skjer derimot..... Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 27. desember 2012 Del Skrevet 27. desember 2012 Var det noe mer bak det? Om han bare tok henne på puppen for morroskyld så gjør det vel ikke noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå