Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Eller ikke :p

Det er også en mulighet, ja.

Har handlet på nett i ca 16 år, men aldri for å være med i et lotteri.

Husk det at gutter og menn for det meste aldri går inn i en butikk for å se det er noe de trenger der. De går inn fordi de vet butikken har noe de skal ha. Vel noen ganger går vi inn for å sjekke ut en ny butikk, men som regel vet vi hva vi skal ha og googler etter det produktet og kjøper der det er rimeligst...

Tror du snakker veldig for deg selv nå, og ikke alle landets menn.

Når jeg går inn på en nettbutikk så pleier jeg stort sett alltid og kjøpe mer en jeg trenger og hadde planer om.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lykke til :)

Du kan få avtale med posten.no, ang gratis frakt på alt det du sender, men det koster X antall kr i måneden, så du bør sende ut utrolig mye for at den avtalen skal være lønnsom.

Beste måten man kan bli god på er om man feiler et par ganger :) Stå på. :D

Lenke til kommentar

Høres ut som ett litt vanskelig prosjekt, men om du velger å gå for det, så bare pass på at du planlegger nøye og ikke forhaster deg ut i noe. Driver selv å setter opp en nettbutikk, men dette er med kun ett spesielt produkt som akkurat har begynt å bli populært i Norge, og som (forhåpentligvis) kommer til å ta av skikkelig.

Har du tenkt på hvilke betalings-løsninger du skal ha? F.eks en avtale med DIBS, slik at folk kan betale med VISA/kredittkort.

Lenke til kommentar

Du burde egentlig spesialisere deg på en ting, og ha lave fraktkostnader.

Det beste er vel klær, og moteklær, for da kan du reklamere nettbutikken i forskjellige moteforumer verden over, og det vil selge som ild i tørt gress. Klær vil man alltid kjøpe, og mange vil bytte ut klærne hver sesong, slik at etterspørselen vil alltid være der.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8713

Det er unntakene som bekrefter regelen om at skal du selge på nett via egen butikk, så må det være billig.

Alle regler har unntak vet du....

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0

Uansett pris du måtte komme opp med, så må det være billigere enn på ebay....

Finnes det noe til salgs i Norge som koster mindre enn på ebay?

Lenke til kommentar

Eg synes utgangspunktet til trådstarter er fantastisk. Å utkonkurrere alle på service og leveringstid som nyoppstartet med lite kapital er en kjempefin tanke - på papiret.

Service koster penger. Veldig enkelt. Og penger har du lite av når du skal bruke det til drift, utstyr og markedsføring. 15k strekker vel strengt tatt ikke til mye markedsføring. Og skal du drive med levering av varer selv så må du huske på at det koster også - drivstoff, slitasje, verditap og bomutgifter.

Og ikke glem at alle kan handle på DX. Hvorfor skal de handle fra deg i stede? Eg kan kjøpe den høytaleren til ca 40 kr, med gratis frakt. Hva vil du selge den for, med frakt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...