Juggel Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Hei Nå har jeg gått 3 dager med kraftig diare og magesmerter, etter å ha drukket en 6'er med pils. Jeg mistenker at det er pilsen som er grunnen da flaskene har stått i bilen og fryst og antagelig har glasset utvidet seg slik at flaskene ikke har vært helt tett. Diareen har nesten ikke farge, den er nærmest lys gul. Jeg har lest litt rundt og et faresignal er når avføringen blir gul og fettaktig, men min er ikke det. Noen som har vært borti det samme, eller har noen råd? Det er bokstavelig talt noe dritt å ha sånt på selveste juleaften Takk på forhånd, og god jul! Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Rådet er: Ikke drikk dårlig øl. Lenke til kommentar
Juggel Skrevet 24. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2012 Jo takk for det, og jeg burde kanskje ha skjønt på forhånd at det ikke er lurt å drikke pils som har stått i bilen i 15 minus et par dager for så å ha blitt tint opp om dagen Godt man blir klok av skade, nå skal jeg prøve å overleve den dagen her Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) Hvis du har diare - drikk litt Cola - det bruker fruen å gjøre, og det sier hun virker bra. EDIT: Korrekt som "Sexylubb1" sier nedenfor her: Rist ut kullsyra - det glemte jeg å nevne i forbifarten. Endret 24. desember 2012 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Men rist ut kullsyra. Eplejus og farris i blanding funker og. (Grunnen til at disse tingene er bra er at det tilfører både væske og salter som forsvinner når du skiter ut alt). Det kommer ikke til å gjøre deg friskere fortere, men du får i alle fall ikke vondt i hodet osv av salt og væskemangel. Og du har noe å drite ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå