snorkeren Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) En person på kvinneguiden sa at jeg allerede er innlagt og slettet tråden. Nå tror alle på kvinneguiden at jeg er innlagt på mentalsykehus! Det var kjempeslemt av personen å gjøre, for jeg er jo ikke innlagt. Hva syns dere? Og en ting til... Har jeg verdens sterkeste hjerne? For uansett hv jeg prøver på så får jeg verken epilepsianfall, bevisstløshet eller psykose. Så lurer jeg på om jeg har verdens sterkeste immunforsvar, for jeg blir aldri sjuk, selvom jeg nermest slikker på doskåla der folk med omgangssyke har kastet opp. Endret 24. desember 2012 av snorkeren Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 (endret) Det som er kult med den tittelen er at den har dobbelbetydning. Det kan enten være at du tror de på kvinneguiden er innlagt (Objekt, Verbal, Subjekt), eller at de tror du er innlagt (S,V,O). EDIT: Hvis du faktisk er seriøs, så tror jeg du bør ta det opp med en administrator på kvinneguiden. Endret 24. desember 2012 av moby_duck 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg JAYZ Skrevet 24. desember 2012 Populært innlegg Del Skrevet 24. desember 2012 Du burde kanskje vært innlagt 11 Lenke til kommentar
snorkeren Skrevet 24. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 24. desember 2012 Det er urettferdig at storebroren min fikk hjernebetennelse med koma og store epileptiske kramper, og ikke jeg. Lenke til kommentar
snorkeren Skrevet 25. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 25. desember 2012 Jeg er faen ikke no troller! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg