Anhedoniac Skrevet 24. desember 2012 Del Skrevet 24. desember 2012 Hei! Jeg holder på med å skrive masteroppgave i psykologi ved Aarhus Universitet i Danmark og lager derfor en spørreskjemaundersøkelse om kulturelle normer i det norske samfunnet. Skjemaet kan besvares på nett. Jeg er interessert i hvilke hendelser som er mest sentrale i et vanlig norsk liv, hvilke hendelser som er mest sentrale for deres personlige liv og i hvordan dere har det for tiden. Lignende undersøkelser har blitt gjennomført i Danmark, Nederland, USA og Tyrkia. Fram til nå har jeg fått en del positive tilbakemeldinger om at det er både spennende og morsom å delta. Nettversjonen tar dessverre litt lengre tid enn papirversjonen, i gjennomsnitt er det 29 minutter. Den raskeste besvarelsen var på 13 minutter og det er flere som svarte i under 20 minutter. Når jeg spør etter «hendelser» i undersøkelsen, holder det å skrive 1-3 ord, jeg trenger ikke en hel tekst. Jeg publiserer resultatene online etter studien er avsluttet. Her kommer lenken: www.lifescripts.dk Tusen takk til alle som deltar og jeg ønsker alle sammen en fantastisk jul! Lenke til kommentar
Anhedoniac Skrevet 26. desember 2012 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2012 Spørreskjemaet har blitt mye enklere å besvare etter at jeg byttet tjenesteleverandøren. Hjelpemidler er ikke lenger nødvendig. =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå